vrijdag 21 december 2012

Laatste loodjes vallen zwaar, maar


Mijn laatste werkavond voor de Kerst. Het was hectisch de laatste tijd. Constant vol, en als het even niet druk was op de afdeling, dan daar wel naast met telefoontjes, aanloop e.d. Ik ben nu even tot volgende week vrijdag vrij en verheug me daar op. De afgelopen dagen volop voorbereidingen gedaan met Rose voor de Kerst. Daarover hebben jullie op http://www.elsderoos.blogspot.com kunnen lezen.

Ikzelf ga het de komende dagen even erg rustig aan doen. Het was allemaal een beetje op of net over het randje de afgelopen tijd. Ik kan het allemaal wel aan maar het gaat bepaald niet vanzelf, en dus ben ik reuze blij met 6 vrije dagen. Dat er daarna gelijk weer vijf werkdagen volgen vind ik niet erg.

Rose en ik hebben de boodschappen nu in huis. Wel wacht de Kattenverdieping op een grote beurt. Sinds dat de gang is opgeknapt heeft die geen grote schoonmaakbeurt meer gehad en dus is de kattenetage nu wel aan wat werk toe. De rest van het huis is ook zo schoon, en dan gaan we eerste Kersdag de familie ontvangen waarvan er drie blijven slapen tot de tweede Kerstdag. Gezellig, ik verheug me hierop.

Alleen Lotte zal verstek laten gaan en de familie uit Groningen. Beide hebben verplichtingen elders. Zo gaat Lotte met haar mogelijk nieuwe schoonfamilie eersteklas uit eten. Spannend. Ik zag haar vandaag op Facebook met een nieuw sjiek voorkomen en dat ziet er buitengewoon goed uit.

Ik heb hier mijn Kerstpakket naast me staan, en dat is zwaar. Ik heb het nog niet geopend. De terugweg kan nog zwaar worden dus. Ben toch wel nieuwsgierig.

Thuis ben ik bezig met een blogje over het merk Clément-Bayard. Weinig bussen, maar toch gaat het een interressant blog worden, over fietsen, motorfietsen, auto's, bussen, vliegtuigen en luchtvaartuigen. Waarschijnlijk zal ik hier pas morgenmiddag aan toe komen. Dan is het vast te moeite waard om even bij http://www.hottransport.net te kijken.

Twintig onderbrekingen verder ga ik dan nu dit stukje toch eindelijk maar eens beeindigen. Iedereen goeie dagen toegewenst. We hebben zelfs het einde der tijden weer overleefd. Gegroet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten