dinsdag 25 maart 2014

Update 25 maart 2014

mandala Rose

Stapeldol

Ik weet het niet meer. Vanmorgen wel bespreekbaar gemaakt op mijn werk. Mijn gevoel, mijn pijn en verdriet, het zat zijn om steeds maar te blijven inleveren.

Dat deed goed. Het delen is een vorm van jezelf serieus nemen, en daarmee kon ik ook beter aan het werk.

Gisteren ook weer wat geregeld. Had te horen gekregen dat wil ik all risk verzekerd blijven met mijn scoot, ik dat ding ook werkelijk op slot moet zetten en wel dusdanig dat het weghalers of inbrekers serieus moeilijk moet worden gemaakt.

Kortom een kabel van een cm dik en een slot van minimaal capaciteit 6. Ik wilde graag een oprolbaar slot, maar dat is maximaal 4mm dik. Kortom het was allemaal moeilijker dan ik dacht, maar nu staat ie op slot en volgens de verzekeringsvoorwaarden. € 70,- Een hoop geld, maar ja ook wel een veilig gevoel.

Verder ben ik lekker aan het werk. Volop afleiding en dat maakt het al dik de moeite waard.


Rose is door mijn collega’s gevraagd of ze een cursus Mandala tekenen wil geven, en na wat denken heeft ze ja gezegd. Ik denk ook dat het goed voor haar is om weer eens in actie te komen op haar creatieve gebied. Ze gaat het wel pas doen wanneer ze hersteld is van de komende operaties, zodat ze diverse lessen achter elkaar kan geven. Ze begint er echt zin in te krijgen.

De groetjes Hot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten