woensdag 5 september 2012

UPDATE

Wow, wat een drukke dag. Vroeg eruit. Met Jesse een rondje en een krant gehaald, gemediteerd, gedoucht, ontbeten, een mail naar de huisarts voor wat verwijskaarten, een mail richting installateur over de mogelijk nieuwe cv, gezwommen, dat was heerlijk overigens, en al lang geleden ook omdat ik alle drie de woensdagen en vrijdagen hiervoor gewerkt heb. Toen naar huis. Er was al reactie van Feenstra, die doorgestuurd naar alle bewoners, want we zullen nu toch snel een keuze moeten gaan maken willen we niet in de kou terecht komen komende winter. Vervolgens was Knul heftig aan het niesen en zaten de ramen en Knul zelf plotsklaps helemaal onder de snot. Dierenarts gebeld en voor de tweede keer deze week, eerst met Z beest en nu met Knul, Wijfie en Jesse en de nieuwe bolderkar naar de dierenarts. Er bleek weinig ernstig, maar we moeten ze in de gaten houden. Alleen Knul had koorts, en nu we er toch waren heeft Jesse gelijk haar injectie gehad en heeft ze even een
 

Fiat 666 Menarini from 1947



tandvlees, en tandcontrole gehad en is ze even gekeurd. Wel weer een dure grap. Vervolgens wilde ik een blog maken over een busmerk uit Italië, uit Bologna om preciezer te zijn. http://hottransport.blogspot.nl/2012/09/bussen-bredamenarini-bologna-italie.html Ik dacht eerst wat een saai merk, maar vond gelukkig nog wat oude bussen van het oorspronkelijke merk Menarini die ik kon gebruiken om de boel te verfraaien.

Ik heb dat nogal grote hoofdstuk af gekregen, en had toen de tijd om even wat achterstallig werk te doen en wat agressie meldingen te verwerken. Vervolgens liepen we tegen een onverwachts probleem aan. Rose wilde mijn hulp bij haar nog te beginnen eigen blog. Wat bleek, dat ik bij het openen dat gedaan had met mijn eigen google adres en niet het hare, en daar vervolgens anderhalf uur mee bezig geweest om mezelf als beheerder eruit te krijgen en Rose de hoofdbeheerder te maken. En nu ben ik doodmoe. Ik ga er ook mee kappen. Vanavond met de benen omhoog voor de TV. Groetjes allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten