vrijdag 25 april 2014

De dag voor het weekend,


Heerlijk, weer bijna weekend. En Koningsdag, en op zondag een lunch in het vooruitzicht met oude vrienden. Morgen is er volop te doen in Schiedam. Ik denk dat ik Koningsdag voor het eerst vanuit de scootmobiel ga vieren. Gewapend met mijn fototoestel gewoon kijken naar gezichten. Er is voor het eerst sinds jaren ook het een en ander in het stadscentrum.

Vrijmarkt, en Kermis op het stadserf. Ik ben benieuwd of het nu minder doods aan doet als voorgaande jaren. De vrijmarkt in Hof van Spaland/Kethel was wel leuk, maar ik zoek het nu wat dichter bij huis. Rose werkt een paar uur in de Wereldwinkel, en is daarna ook vrij. Dus misschien kunnen we samen ook nog naar wat muziek gaan luisteren en/of wat gaan drinken. 

Ik moet wel oppassen dat ik voldoende energie over hou voor de zondag. Dan gaan we met vrienden en Jesse naar Kijkduin. Ik hoop ook een stuk mee te kunnen lopen langs het strand alvorens we gaan lunchen. Het is ook dik tijd om met hen weer eens uitgebreid bij te praten.

Hier op het werk ben ik de gehele ochtend bezig geweest autorisatie te krijgen voor bepaalde dossiers. Dat is lastiger dan je zo zou denken. Veel managers zijn op vrijdag vrij, en zo lang ik geen autorisatie heb kan ik ook niet in de dossiers waar ik bij moet om evaluaties bij te werken. Lastig, en slecht voor het gevoel. Weer een hele ochtend wel druk maar zonder daadwerkelijk resultaat. Maar ik heb geen zin om mijn humeur te laten verslechteren dus kijken we volgende week wel verder.

Zo alweer een stukje geschreven. Ik wens jullie lezers allemaal een fijn weekeinde en veel plezier. Ik denk dat ik een redelijk computervrij WE neem, dus tot volgende week en de groeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten