donderdag 22 mei 2014

Weer een ervaring achter me,




Ik kan voor mijn Curriculum Vitae weer een ervaring bijschrijven.
Ik zit ondertussen halverwege bladzijde vijf.
Een bijna onbeschrijflijke belevenis.
De inloop zat vol na het eten tussen de middag. Zowel uit de lijstenmakerij, de houtwerkplaats, de textiel, het IPB, de Horeca, en het kantoor, bijna iedereen was erbij.
Moet je nagaan, ik was er pas sinds eind januari, en het voelde als een warm bad, waar ik nu, te vroeg naar mijn zin uitgekomen ben.
Ik kreeg een toespraakje van Laura, een relaxpakketje uit de Wereldwinkel, een prachtig schrijven van Belinda, wat ik hier ook even neer zal schrijven:

       Lieve Jeroen

       Veilig, betrouwbaar, vriendelijk en nog 
veel meer kortom een  fijn persoon om mee om 
te gaan en om mee samen te werken

       Na een paar maanden bij ons een grote 
steun en toeverlaat  en fijne collega te zijn
       Kwam het bericht dat je ergens anders je 
horizon gaat verbreden.
       Want de toekomst is belangrijk en daar 
moet jij aan denken (terecht) maar we 
zullen je niet snel vergeten.
       Jij hebt een indruk achtergelaten bij een 
ieder van  ons en het was altijd weer fijn 
je binnen te zien komen en om even  fijne 
gesprekken te hebben.
       Maar we weten dat jij als het even kan 
toch wel een bakkie komt doen
       Maar desondanks zullen we je zeker 
missen, maar er is een tijd van komen 
en gaan
       En hier gaar de deur(niet helemaal) 
dicht maar ergens anders is er weer 
een deur opengegaan.
       Jeroen vergeten doen we je niet. 
Bij mij wel wat verdriet, maar voor jou 
misschien wel een mooie toekomst 
in het verschiet

       Bedankt Jeroen voor alles wat je voor 
ons hebt gedaan.

       Belinda

Ik kreeg ook nog een gefiguurzaagd houten boekje met daarin van bijna alle aanwezigen een boodschap en/of een groet. Op de kaft was het MAC uitgezaagd. Heel leuk.

Vervolgens veel knuffels, handen en de nodige tranen. Ik heb alle aanwezigen ook bedankt en gezegd dat ik regelmatig zal komen eten of een bakkie doen. Ik leverde vervolgens mijn sleutel in en ben bepakt en gezakt , met een gevoelige keel van het vele slikken naar huis gegaan. Raar.
Vol goede herinneringen.

Thuisgekomen Rose op de hoogte gebracht en samen even gaan stemmen.

Dat gaf ondanks het feit dat ik niet echt een heldere keus had toch een goed gevoel.

Nu stap ik zo op de scoot om naar de mondhygiëniste te gaan in Rotterdam. Op dat ding is het nu redelijk lekker met deze hitte.

Groetjes, en morgen weer een nieuwe dag op mijn nieuwe werk.

Ik zit nog erg vol met emoties.  Hot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten