vrijdag 24 januari 2014

Verbinding Yoechee!



Gisterenavond hadden we na een telefoontje van een monteur van Tele2 eindelijk weer verbinding. Het aansluiten was peanuts. Zowel de laptops, de TV, de mobiele telefoons en de tablets hebben eindelijk weer verbinding, en na 24 dagen alleen Nederland 1,2,3 en Rijnmond TV, was het heerlijk wat meer keuze te hebben. Ook het feit dat we nu af zijn van Digitenne en echt HD TV hebben is een echte verbetering. Wat een helderheid, diepte en scherpte. En het feit dat ook eindelijk het geluid weer via de boxen komt en niet uit de TV is kicken.

Voor nood zijn dat allemaal prima zaken maar de boxjes van onze stereo tv zijn toch niet de door ons gekozene, en nu is het scherpe en blikkerige er weer af. Heerlijk.
Ik ben benieuwd wat het hoofdkantoor van Tele2 gaat doen met onze officiële klacht, want dit kunnen we toch niet zomaar laten gebeuren.

Op mijn werk is het vanmorgen niet erg druk. Ik ben blij dat het mijn laatste werkdag van de week is en dat ik nu lekker het WE vrij ben. Dan kan ik ook het interactieve deel van de TV installeren, en eens kijken wat we daarmee allemaal kunnen doen. Leuk.


Het is ook echt wel fijn om nu niet meer afhankelijk van mijn werk of anderen te zijn qua verbindingen en of betalingen. Ik blijf het nog steeds vreemd vinden hoe snel we zo afhankelijk zijn geworden van de computer in ons leven. Verder was het ook te gek om gisterenavond weer even uitgebreid bij te praten met mijn zus in Zuid Frankrijk, zoiets doe je toch minder snel met de mobiel, en met dat apparaat hebben we sowieso ons limiet ver overschreden.

Gegroet en fijn WE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten