donderdag 7 november 2013

Onverwacht toch thuis

Vandaag ging het even mis met mij.
Het opstaan was al lastig. Ik werd erg vroeg wakker van de pijn. Zo om 05.00u. Ik ben er niet gelijk uitgegaan maar was opgelucht toen om 06.55u de wekker ging. Ik kon eruit. Heb Rose even laten liggen. Ging direct onze pillen uitzetten en dat is voor mij op donderdag een extra grote portie in verband met mijn wekelijkse chemo. Normaal zijn het er 23, en op donderdag 33 tijdens mijn ochtendgift. Ze gauw genomen, de computer aangezet, Jesse en de katten begroet, gedoucht, tijdens het douchen hoorde ik voor de derde keer de wekker gaan en hoorde ik Rose rommelen en eruit komen. Ik ben direct na het douchen naar buiten gegaan met Jesse. Eerst langs het station voor een Metro, en vervolgens het Gat van Monuta in, alwaar ik plotsklaps zo misselijk werd dat het er uit kwam.
Gedurende het uur wat volgde is dat nog een keer of 6 zo gegaan. Ook de koffie en het ontbijt wat volgde haalde het misselijkheidsgevoel niet weg en dus besloot ik om 09.45uur mijn leidinggevende te bellen en aan te kondigen dat ik niet zou komen vandaag. Rose en ik zijn wel gaan wandelen vanmorgen en de frisse lucht heeft wel een beetje goed gedaan, al ben ik blij dat ik niet op het werk ben.

Dit is toch nog steeds ongeveer een maal per vier donderdagen zo. Zoals vandaag moet ik dan ook twijfelen of al mijn medicatie nog steeds binnen zit, al denk ik toch van wel want de pijn is toch rond 09.00u redelijk gezakt.

Nu heb ik zojuist een klein blogje geschreven op Myn Transport Blog en een boterham gegeten. Ik voel me ietwat beter en ga nu eerst een uur slapen. Ook Rose heeft zojuist naast me weer haar dagelijkse blog geschreven op EdR Conceptuele Kunst. Werp daar ook rustig een blik. Altijd de moeite waard.
Tot zover deze update. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten