zondag 22 april 2012

TWIJFELEN


Een rare dag vandaag. Begonnen met tempen 36.9. Kortom een goed begin. We besloten lekker naar het Sterrebos te gaan en Jesse los te laten. Dat deed haar goed, en we hebben twee rondes gelopen. Wel begon ik het enorm warm te krijgen en bij thuiskomst had ik 39.3. Toch gewoon ontbeten en even naar Eva Jinek gekeken en Vrije Geluiden. Het ontbijt smaakte wonderwel. De detective die we hadden opgenomen was veel te laat begonnen gisteren, waarschijnlijk door het nieuws over Wilders en het treinongeluk bij Amsterdam. Gevolg dat konden we niet zien. In plaats daarvan heb ik Rose een beetje thuis laten worden op het nieuwe blog. Het is niet moeilijk, maar als het de eerste keer is dat je letters zoekt, kleuren uitkiest of plaatjes in wilt voegen kan dat best lastig zijn. Haar eerste stukje is inmiddels ook geplaatst.


Daarna een blogje gemaakt voor Hot Transport over Alm Acmat, een onbekend Frans merk. Vervolgens twee bloggen over AM General, en vanmiddag na het slapen nog een over AM Tran. Ik was aardig op dreef. Misschien zweept de koorts me op. Toen ik ging slapen had ik 38.5, en bij het opstaan 39.7. Ik heb de beslissing over wat ik morgen doe uitgesteld tot morgenochtend. Anders blijf ik er volcontinue mee bezig en dat helpt ook niet. Vandaag heb ik er desondanks wat van weten te maken. Rose heeft heerlijk gekookt. Een mateloos lekkere Tomatensalade met Griekse Feta, Olijfjes, Ei en Ui, Frites en gebakken Kip. Het was gezond en lekker.
<><> <><> <><>
AM General New Flyer 1948 http://hottransport.blogspot.com/2012/04/bussen-amtram.html Daar is nog meer moois!!


Vanavond ga ik plat voor de buis. Zojuist gekeken naar de Face, en vanavond gaan we kijken wat de dansers er van gaan maken. Ik moet er alleen niet bij gaan liggen want dan vallen mijn ogen dicht. Rose speelt een spelletje op de computer en zo horen we nog even wat gezever bij het nieuws over wat er allemaal te gebeuren staat nu de PVV eindelijk het kabinet definitief verlaten heeft. Ik ben ook wel reuze benieuwd of we nog wat van de desastreuse plannen kunnen tegenhouden en/of terugdraaien waar dit kabinet de afgelopen twee jaar druk bezig is al het goeds uit onze samenleving te vernietigen. Ik heb net even getempt en nu had ik weer 37.3. Wat moet ik hier nu mee?


Ik ga er een eind aan breien en wens iedereen nog een aangename avond. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten