donderdag 19 april 2012

Wat een gerommel

GGggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ggrrrr. Al sinds dat we terugzijn van de grote ronde vanmorgen met Jesse en het boodschappen doen, zo ongeveer 11.00u vanmorgen dus zijn Rose en ik aan het stoeien met ons nieuwe blog.

Leuk hoor, zo'n verhuizing, maar eerst bleek dat je met 1 IP adres geen twee verschillende Blogs kan maken, in ieder geval niet met advertenties, dus moest er weer van alles gewijzigd worden.

Ik was natuurlijk al begonnen met Hot Transport met zijn eigen google mail adres, en afgelopen maandag had ik voor de Familie Hotrose een ander adres geopend. Dat blijkt dus niet goed te werken. Inmiddels hebben zowel Rose als ik zoveel emailadressen dat de bijbehorende wachtwoorden ergens rondzweven in ons brein, maar erg moeilijk terugvindbaar zijn. Gelukkig had ik tegelijkertijd al de naam Family Hotrose geclaimd en konden we daar vandaag naartoe overschakelen.

Die verhuizing ging goed. Maar vervolgens ga je dan een design kiezen, en daar moet je het samen nog over eens worden ook. Nu blijken we volgens een ervaren blogspotter een nieuw design te hebben gekozen waar nog lang niet alles werkt, maar voor vandaag blijven we hier even hangen want anders worden we gek.

Vervolgens wilde ik voor het slapen het Weblog Bestand overzetten naar Blogspot, en wat er niet werkt weet ik niet maar zelfs na tweeeneenhalf uur overzetten kregen we een foutcode en gezien het aantal blogjes: 1509 stuks vind ik dat eigenlijk niet gek. Het is ook zo'n giga bestand dat zelfs Google dat niet aankan. Denk ik.

Dit is voorlopig even het laatste wat ik voor vandaag wil doen. Ik heb wel dik anderhalf uur geslapen tussendoor, maar ben totaal gaar. De rest van de dag hebben we vrij en gaan we lekker ontspannen. Morgen of van 't weekend verder. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten