vrijdag 20 april 2012

TOCH WEER VERHOGING

Net terug van de markt. Het was droog, maar kil, wel minder wind als de afgelopen dagen maar nog steeds geen voorjaar. Ik had een onrustige nacht na een redelijk goed verlopen Chemodag. Er is gisteren veel uit mijn handen gekomen, maar vanmorgen had ik al het gevoel dat ik koorts had. Even getempt. Ja hoor 38.3. Niet dat ik me nu nog ga ziekmelden, want daar is het veel te laat voor, maar helemaal in orde ben ik nog steeds niet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het werk me weer goed bevalt, al is het de laatste tijd behoorlijk druk. Veel bijzonderheden, patiënten die even snel naar de Spoed Eisende Hulp moeten of speciale andere zaken. Veel opnames, veel ontslagen, en vaak alleen.

Ik heb net een mailtje geschreven naar mijn behandelaar. Ik ben afgelopen woensdag volgens afspraak naar het lab geweest om bloed te laten afnemen. Ik wil weten hoe het CK gehalte in mijn bloed is. Daaraan(aan het enzymgehalte in het bloed) kun je zien in hoeverre de ontsteking in mijn spieren aktief is of stabiel. Ik ben heel benieuwd.

Dat we tegenwoordig regelmatig per mail communiceren is prettig, want dan heb je geen wachtlijsten of wachtkamers waar je maar zit te wachten e.d. Overigens communiceren is duidelijk meer mijn vak dan dat van mijn behandelaar. Bij hem moet je bijna ieder woord eruit trekken. Daar zou in de opleiding wel eens wat meer aandacht aan besteed mogen worden. Maar ach ja je kunt niet alles hebben.

Ik keek voordat ik dit blog schrijven ging even naar de opmaak van ons nieuwe blog en zo op het eerste gezicht ben ik helemaal niet ontevreden. De oude eerder gebruikte KOP foto van de tekening van Rose met de Family Hotrose er overheen staat mooi. Ja we zijn een stuk opgeschoten gisteren. Leuk.

Voor vandaag. Ik ga zometeen naar bed. De inkopen zijn in huis. Ik moet werken vanmiddag en daarna heb ik heerlijk zaterdag en zondag vrij. Ik verheug me er al op. Voor nu ga ik besluiten en wens iedereen een fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten