vrijdag 27 april 2012

Nog vier dagen werken

Lidl Bellarom Extra Dark blijkt Slappe Hap
Na een lekkere dag gisteren moet ik er vandaag weer tegenaan. Op dit moment ben ik weinig tot niet enthousiast want vier dagen vind ik veel. Aan de andere kant moet ik ze gewoon een voor een nemen en dan valt het uiteindelijk wel weer mee. Vanmorgen ging om 07.00u de wekker. Daarna heeft Rose me even geknipt en ben ik eerst het kleine rondje met Jesse gaan lopen. Bij thuiskomst stond de koffie klaar, al was dat niet echt koffie te noemen. We hebben laatst in een aanbieding bij de Lidl 10 zakken van 46 pads van de zwaarste en donkerste uitvoering (extra dark) koffie gekocht en troffen nu al een tweede zak met slootwaterpads. Daar moet je er minstens twee van gebruiken om het enigszins koffie te kunnen noemen. Een dure aanbieding dus. Waardeloos, want zo'n bonnetje bewaar je over het algemeen niet en dus kunnen we er niks mee doen. GGgrr.
Amphibious Automobile January 1940 SF

Daarna zijn we even gaan mediteren en douchen en vervolgens hebben we uitgebreid ontbeten. Tegenwoordig een vast en goed begin van de dag. Daarna naar de markt en daar werd Jesse weer eens ouderwets verwent met stukjes zalm bij de visboer. Alle twee de verkoopsters kwamen op hetzelfde moment op dat goeie idee en ze was echt aan het smullen. Ze gaat toch zo graag mee naar de markt.

Amphibious-bus sightseeing tour underwater tour SF
Gisterenmiddag hebben we een geslaagde voorvergadering gehouden over de komende tussentijdse ledenvergadering van de Vereniging van Eigenaren hier in ons appartementencomplex. Sinds dat Rose voorzitter is geworden is er al een hoop werk verricht door de individuele bestuursleden en we hadden na afloop weer een hoop vragen voor onze beheerder.
Amphibious airplane 1932 SF

Amphibious Craft for the Arctic January 1938 SF
Amphibious Lifeboat January 1937 SF
Ik heb gisterenavond ook een erg leuk stuk geschreven op ons andere blog. http://hottransport.blogspot.com In dit geval over amphibiebussen. Ik kwam in mijn zoektocht ook allerlei fantasyamphibievoertuigen tegen en dat maakte het stukje zeer lezenswaardig. Ik kan aanbevelen daar ook eens even te gaan kijken. Als je nagaat dat ik pas bij de A ben en dat dan ook nog alleen met als onderwerp bussen kan ik nog jaren vooruit.

Ik ga zo pitten, als voorbereiding op de rest van de dag. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten