zondag 26 augustus 2012

Almost done

Tussen de buien door poog ik op mijn werk te komen, voor de laatste keer deze week. Ik kom langs het Julianapark waar het weer eens borrelen is. Rose is er vanmiddag ook tussen de buien door foto's wezen maken volgens plan. Ze vertelde dat er een triotje staat wat dertiger jaren muziek speelt. Ik had nog niet geslapen dus heb haar alleen laten gaan. Ben benieuwd naar de foto's. Rose is de laatste tijd weer lekker beeldend bezig, en ik vind het leuk dat haar creativiteit weer wat los komt.

Vanavond komen de verlofgangers terug van WE dus stromen onze twee vleugels weer vol met "gemotiveerde" patiënten. Schreef hij met aanhalingstekens, want sommigen zijn al lang weer vergeten wat ze bij ons komen doen. Nee, we hebbben momenteel niet de helderste groep. Er wordt van mij en mijn collega verwacht dat we gelijk het weekend nabespreken want morgenochtend staat de ochtendcollega alleen.

Dan heb ik lekker de dag vrij. Ja de gehele dag. De dag begint met een rondje Jesse, ontbijt, dan fysio, dan naar het Vlietland voor mijn tweewekelijkse bloedprikronde om te kijken of mijn lever en mijn nieren mijn medicatie nog kunnen verwerken. Dan kom ik met Jesse zo rond het middaguur weer terug en hebben Rose en ik de rest van de dag lekker samen zonder plannen.

We gaan allebei over naar een andere mobiele telefoonprovider. na een lang contract bij HI, gaan we over naar iets betaalbaarders. We gebruiken de telefoon eigenlijk alleen voor de bereikbaarheid en niet voor internet e.d. dus kunnen we het lekker voordelig houden. Een mooie manier van bezuinigen.

Vanmorgen zijn we na de grote ronde door het Sterrebos met Jesse gaan kijken naar een dubbele aflevering van DaLziel & Pasco, deel 11 dvd 3 Demons On Our Shoulders. Een waanzinnig spannende afleveringen met veel bloed, heksen, geheimzinnigheid en goed gepaste muziek. Het blijft een mooi DUO, die Peter en Andy. Daarna hebben we even wat gecomputerd en ben ik gaan slapen. 

Waar ik me op verheug is morgenavond weer een avondje thuis met Rose. Voor nu ga ik aan het werk. Bye, bye. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten