zaterdag 11 augustus 2012

Zaterdag de 11de Augustus

Goed uitgerust ga ik vandaag beginnen aan de eerste bijna normale avonddienst alleen. Nu zijn er veel mensen op verlof en ik doe dit heel bewust dus ik denk dat het wel zal gaan. De dienst gisteren is ook goed gegaan en morgen heb ik een deel van de avonddienst een collega. Deze driedaagse bezorgde me eerst de zenuwen maar er eenmaal aan begonnen is de twijfel weggevallen. Ook voor komende week heb ik twee normale avonddiensten afgesproken. Ik werk zowel de dinsdag als de vrijdag. Tijd genoeg er tussen in om te recupereren.

Daarnaast had Rose goed nieuws gisteren. We gaan in november voor drie dagen naar Ameland, en Jesse gaat mee. http://www.het-zeepaardje.nl/Arrangementen.html Het Hotel/Pension waar we naartoe gaan heeft een aantal kamers waar een hond is toegestaan, en die heeft ze gereserveerd. Het geeft een heerlijk vooruitzicht, en we genieten daar bij voorbaat al van. Het is lang niet mogelijk geweest om er tussen uit te gaan, en nu ons uitje naar Engeland goed verlopen is en mijn koorts uitblijft is de durf terug en dat bied weer ongekende perspectieven. Top.

Verder heb ik niet veel nieuws. Oh ja, Gisteren de bevestiging gekregen dat My French Sister een weekje langs gaat komen eind september. Vanmorgen na het ontbijt Rose met Jesse weggebracht naar de Wereldwinkel, een paar boodschappen gedaan, een voorraad batterijen gekocht  voor de gehoor apparaten van Rose en daarna koffie wezen drinken bij de WW. Nu even een stukje, pitten en dan wacht het werk weer. De normale structuur van de dagen is aan het terugkomen. Ook een goeie zaak.

Ik ga afronden. Voor nu gegroet, en alle lezers een fijne dag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten