zondag 19 augustus 2012

Overleven

Ik weet het niet hoe het met jullie is lezers, maar Rose en ik zijn aan het overleven. Trouwens als ik naar Jesse en de katten kijk is het voor hen niet anders. Een uitje of enige activiteit met deze vieze vochtige hitte is al gauw teveel. Vanmorgen vroeg was het nog wel houdbaar in het Sterrebos en daar heeft Jesse ook nog wel even lekker gespeeld, maar bij terugkomst was het al 28°, en het is met ventilatoren en al alleen nog maar warmer geworden. Rose zit met een natte handdoek om, en ik heb vanmiddag ook nog een uurtje kunnen slapen.
waking the dead
Ik heb vanmorgen samen met Rose tijdens onze brunch gekeken naar een aflevering van "waking the dead" Een spannende aflevering over de zakkenman.
Wat een fantastische serie is dat toch, tenminste de Engelse uitvoering.

Ik ben wel niet gelijk na het kijken gaan rusten want ik was bang dat ik ervan zou dromen. Wauw wat een verhalen.

Ik ben in plaats daarvan even naar Klout gegaan, en naar Pinterest, waar ik qua punten behoorlijk omhoog was gegaan. Grappig, vooral van Klout snap ik nog niet veel, maar vooral door al mijn    gefacebook door Hottransport met al mijn nieuwe vrienden schijn ik nogal op te vallen. Hoe dat werkt weet ik nog niet en heb een poging gedaan daar achter te komen, maar vooral qua technisch Engels lezen ben ik zeker geen kei, dus dat gaat vast nog even duren.
Kat met helm van meloen

Bij het wakker worden zit ik zoals jullie zien weer achter de computer. Even een blogje schrijven. We hebben Arrow Jazz op de achtergrond aan en Rose speelt een Zylom Game. Voor de rest houden we ons gemak. Ik zag dat een vriend van ons uit Oss zojuist een foto uploade met een kat met een meloenschil op. Ik ben benieuwd of het echt tegen de hitte helpt, want ie ziet er niet echt gelukkig uit, maar het is wel een koddige foto.

Ik ga stoppen met schrijven. Geen nieuws meer. Jullie allemaal sterkte met de warmte vandaag en ik hoop van ganser harte dat het wat koeler en minder vochtig gaat worden, Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten