zondag 5 augustus 2012

Opgaande lijn zet door

Zondagavond. Aan het werk vanaf half vijf. Ik zit er aardig in. Had weinig zin van te voren maar eenmaal aanwezig verloopt het contact met de patiënten goed en soepel. Het is niet druk, maar ook niet rustig. Ik kan het goed aan. De bijwerkingen die ik in het begin van het gebruik van de Neoral had zijn voor het merendeel verdwenen. Vooral de duizeligheid, het gebrek aan concentratie en de kortademigheid zijn een stuk minder. Vooral de laatste is op de goede weg. Ik heb sinds vrijdag een pufje, Seretide, en neem op de tweemaal per dag dat ik opsta 1 pufje en dit is net voldoende om mijn longen iets meer inhoud te geven. De rest gaat me goed af en dat is uiterst goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik ben nu vier hele dagen vrij. Vrij van werk wil dat zeggen . Niet vrij van activiteiten, want de fysio, de oefeningen, het zwemmen en het functioneren gaan gewoon door en dan komend weekend drie dagen achtereen. Ben heel benieuwd. Voorlopig redelijk tevreden.

Vandaag ook iets heel leuks afgerond, of liever gedaan de computer laten doen. We kregen van een buurman de gelegeheid zijn harde schijf vol muziek, 849GB, over te nemen. Hier is de computer zo'n 23uur mee bezig geweest en we hebben 'm in zijn geheel op onze extra harde schijf gezet. Wauw, we hoeven nooit een cd meer te kopen. Helemaal te gek. Er zat ook een boekwerk bij met alfabetisch 126 blz. met de inhoud. Voorlopig genoeg om naar te luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten