donderdag 16 augustus 2012

Update

Ik ben moe, het valt me tegen om een beetje normaal te functioneren. Dit weer doet me geen goed. Nu was dat volgens mij altijd al zo, dus dat heeft niet persé met mijn ziekte te maken.
Toch, de medicatie viel al niet goed en dat beïnvloed mijn totale dag.
Rose en Jesse zijn na het ontbijt toch meegegaan naar het Marconiplein, en daar hebben we de noodzakelijkheden ingekocht. We hebben lekker de metro terug genomen en zijn nu gelukkig weer thuis. Rose heeft een bak koffie gezet en ik ben bezig om Nero op de computer te zetten. Dat om gemakkelijker de gekregen muziek op dvd te zetten en zodoende gemakkelijker te kunnen afspelen op de gewone installatie. Rose wilde bij de eerste tegenslag Roy, de bovenbuurman al roepen, en ik tekende bezwaar aan.

Ik wil het altijd eerst zelf proberen. Ben wel heel benieuwd of het ook gaat lukken. Zo'n programma installeren levert altijd weer problemen op, en er gaat meer tijd inzitten dan ik in mijn hoofd heb. Terwijl het volgens anderen zo gemakkelijk moet zijn. Soms snap ik er geen biet van waarom het mij dan zo moeilijk valt. Ik snap dus ook wel dat Rose zoiets heeft van waarom ik het dan altijd eerst zelf wil proberen. Ze heeft er nl. ook altijd problemen mee. Roy kwam laatst naar beneden en ik was bezig met het tweede schijfje en dat duurde maar en duurde maar, en hij zei dat het in 10 minuten gebeurd hoort te zijn. Ook nu duurt het veel langer dan 10 minuten.

Venrayse Kermis 60m hoge zweefmolen
Ondertussen staat er ook een lekker gehaktbrood in de over, dus er hangt een heerlijk luchtje in de kamer, maar met de oven aan wordt het tegelijkertijd ook alleen maar warmer en warmer.
Ik word er helemaal niet goed van. Waardeloos. En dit soort dingen doe je ook zo weinig dat het de volgende keer gewoon weer net zo'n worsteling is. Mateloos irritant, en slecht voor mijn humeur.

Kattenetage met Knul boven. Glas ligt op mecano hoekje met vilt als vering.
Veiligheidsglas zodat het noot naar beneden kan komen. Nu liggen er ook
kussentjes op waar Z beest, Wijfie en knul heerlijk op liggen slapen.
Afstand tot het plafond is 24 cm zodat krabben lastig is en ruzie maken ook.
Gisteren hadden we wel een topdag. Gisteren hadden we Venroy's Meiske op bezoek. Zij is de nieuwste correspondent voor het nieuwe weblog van Rose. Ze gaat met een nieuw weblog beginnen en zoekt daarvoor diverse correspondenten. Zo hebben we Juliëtte soms uit Delft, soms uit Limburg en soms uit Delft, Roenjé vanaf diverse locaties en nu ook Venroy's Meiske. Ik denk dat dat best leuk kan worden. We hadden gisteren een fijne dag en hebben ondanks de hitte toch een groot stuk gelopen langs de maasboulevard en hebben daarna lekker bijgepraat, uitgerust en lekker gegeten. Ik ben blij dat het een betere dag was als vandaag.
Rose is nu lekker aan het lezen en ik ga zometeen rusten. Morgen moet ik weer werken en ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Rose gaat straks ook de notulen maken van de Bestuursvergadering van afgelopen maandag. Anders wordt het steeds lastiger hoe langer je wacht hoe meer er wegzakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten