vrijdag 17 augustus 2012

IETS BETER

Vandaag voel ik me gelukkig iets beter. De bibberigheid, hoofdpijn en duizeligheid van gisteren zijn grotendeels verdwenen en ik heb ook goed geslapen. Zodoende besloot ik vanmorgen met Rose dat ik vandaag gewoon ga werken.
Wel komt vandaag een probleem aan de orde. Op mijn rooster voor volgende week staan officieel 5 diensten en die kan ik nog niet allemaal aan, dus moet ik met onze Zorgcoördinator om de tafel over welke ik daar van ga draaien. Ik denk zelf aan drie, misschien vier, maar de stap naar vijf vind ik veel te groot.
We komen vast wel tot overeenstemming.
Hulsmann 125cc 1954 Nederland

Ik merk tegelijkertijd dat iedereen het moeilijk heeft fatsoenlijk te functioneren met deze vochtige en benauwde hitte. Ik ga het met mijn collega van vandaag zo rustig mogelijk aan doen, en dan ben ik voor het eerst weer eens een weekeinde vrij. Heerlijk. Het zal een rustig WE worden want het is niet aanlokkelijk om eruit te gaan, vinden Rose en ik tenminste. Rose gaat aan de slag met een ochtenddienst bij de Wereldwinkel. De notulen zullen vandaag wel gereed komen en daarna wil ze graag aan de slag met haar nieuwe weblog. Ze heeft steeds beter in haar hoofd hoe het moet worden en ze heeft mijn hulp gevraagd dus ik ben heel benieuwd.

Ikzelf ga lekker door met mijn Bussen hobby. Het is grappig dat dit zoveel vrienden en kennissen oplevert uit heel de wereld. Rusland, Litouwen, China, Kazachstan, Mongolië, Thailand,  Azerbeidzjan, IJsland, Noorwegen, Denemarken, Finland, Zweden, Oostenrijk, Griekenland, Zwitserland, Duitsland, België, Frankrijk, Spanje, Marokko, Turkije, Canada, Verenigde staten, Mexico, Uruguay, Peru, Chili, Brazilië, Argentinië, het is gewoon niet te geloven. Ik ben inmiddels via Facebook, Pinterest, Me, Foursquare, enz, enz, met veel andere autogekken verbonden en heb regelmatig de vertaling van Bing of Google nodig om zo'n beetje te weten wat ze me vragen en of zeggen. Geld overigens van Grunings tot Arabisch of Thais. Ik had het niet voor mogelijk gehouden dat  hottransport.blogspot.com dit tot gevolg zou kunnen hebben. Ik doe facebook nu regelmatig aan en dan heb ik soms meer dan 200 berichtjes. Leuk.


Zagato Fiat Sport V-8
Het levert soms ook de allermooiste plaatjes op. Zo deelde ik gisteren een plaatje van een Zagato Fiat Sport V-8, en kreeg daar zoveel positieve reacties op zelfs van mensen van wie ik helemaal niet eens vermoedde dat ze auto's mooi vinden of er graag naar kijken. En dat is toch wel kicken.

Ik ga zometeen pitten om dan om half drie weer aan de slag. Verder momenteel geen nieuws. Gegroet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten