zondag 24 juni 2012

25ste Zondag 2012

Neoral Capsules met 100mg Ciclosporine
Na alweer een rare onrustige nacht begonnen aan mijn vierde dag van de Neoral. Wat een raar spul zeg, en ik keek zoeven ook even naar de prijs. Ze vragen € 294,- voor 50 capsules. Slik. En dat moet ik nog slikken ook. Ze zijn zo groot als mijn halve pink, en bij het lezen van het bijsluiterboek blijkt een deel van de inhoud alcohol te zijn, en het is de pest voor je afweer en je weerstand. Tintelingen, bibberingen, suizen, wankel, en duizeligheid zijn normaal en zo nog twintig bladzijden. Nogal logisch dat ik me niet zo vertrouwd en zelfverzekerd voelde afgelopen vrijdag op mijn werk. Mijn hele wereld is wederom veranderd. Slapen, lopen, kijken, eten, mijn perspectie, mijn waarnemings en reactie vermogen enz is allemaal anders, en ik heb tegen Rose gezegd dat ik pas als ik de eerste doos opheb, en mijn bloed is gecheckt iets kan zeggen.

Rose is nu ook een lijstje aan het maken op welk moment ze de dr. moet inschakelen. Een goed initiatief. Al vraag ik me intussen wel af of ik er goed aan doe om al deze chemische troep tot me te nemen. Ik heb ook al een mailtje aan onze huisarts gestuurd of hij middelen kan aanbevelen die in het ziektenkostenverzekeringspakket zitten die ik kan nemen om alles wat dit middel afbreekt enigszins te compenseren.

Wel ben ik vanaf donderdag alweer aan de spirulina en de chlorella. Algen die mijn bloed zuiveren, en aan de brandnetelthee. Je moet toch wat, en deze kan ik veilig gebruiken.

We hadden in de regen een fijne wandeling vanmorgen en hebben daarna heerlijk gegeten, en naar Blue Murder gekeken. Daarna heb ik gepoogd via webring van wie ik een verzoek uit de USA kreeg om mee te doen met mijn blog aan webring om het aantal lezers te kunnen uitbreiden. Kortom we hadden beide afleiding genoeg en wat ook hell prettig is is het feit dat Rose haar laptop weer terug heeft en niet steeds naar die van mij zit te verlangen.

We wilden vanmiddag nog naar CultuurBorrelt in het Julianapark, maar door de regen is het Park ontzettend nat geworden en ik heb er simpelweg de energie niet voor. Volgende keer beter. http://www.ontdekschiedam.nu/uitagenda/21/info/cultuur-borrelt--in-het-julianapark-2012-06-24

Ik ga nu eerst even pitten, want ik kan me niet veel langer concentreren. Misschien later meer. De groeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten