donderdag 28 juni 2012

Status Quo

Gisteren een redelijke dag, vandaag opnieuw. De Chemo van vandaag werkt samen met de Neoral redelijk samen. Het is niet erger dan normaal en we zijn vanmorgen ook even naar de markt gegaan. Veel fruit en groente gekocht voor weinig geld. Zo zorgen we voor voldoende vitamines, en voor voldoende beweging voor zowel Jesse, Rose als mijzelf. Energielevel is laag. Moeilijk te zeggen waardoor. Het is vies benauwd vandaag en om me heenkijkende vanmorgen had iedereen daar last van.

Ik ga vandaag verder met me te vermaken door onderzoek op busgebied. Een erg leuk en leerzaam tijdverdrijf, en door dat hottransportblof heb ik inmiddels contact met mensen in Italië, Frankrijk, Spanje, Rusland, Roemenië en diverse mensen in the States. Grappig. Er blijken veel meer mensen die transportmiddelen als hobby hebben. Zij sturen me weer nieuwe foto's om mijn blogjes te kunnen aanvullen. Onverwacht en erg leuk.

We hebben vandaag na de grote hoeveelheid kaarten in de richting van onze kleindochter n.a.v. haar operatie ook maar eens een kaartje verstuurd aan Owen, anders denkt hij nog dat we hem vergeten.

Ik ga nu zometeen eerst pitten. Het eerste deel van de dag is weer met goed gevoel doorstaan. Voor nu gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten