vrijdag 22 juni 2012

GESTAAG

Rotdag
Na een rotdag gisteren en een hele rare nacht met veel nieuwe gewaarwordingen waar ik nog niet veel over kan zeggen begonnen aan de tweede dag. Het innemen is erg vies. Ik moet groete moeite doen om alles binnen te houden. Toch stilzitten is niet de oplossing, want alleen afleiding helpt. Ik ben gelijk met Jesse gaan lopen en ik moet alleen oppassen want ben wankeler en waziger dan normaal. Uitkijken dus. Daarna lekker gedoucht, gemediteerd, ontbeten, naar Flashheart om de computer van Rose op te halen. Rose zit inmiddels weer schuin tegenover me een spelletje te spelen. Alles werkt weer en haar computer heeft een ander moederboard gekregen. Een dure grap, maar je hebt er geen nieuwe voor. Daarna de markt op en naar de super waar we instant soepen ingekocht hebben. We waren er bijkant doorheen. En nu, half twaalf gelukkig weer thuis. Wat ik heel erg merk is dat ik kortademiger ben als eerder. Dat was al slecht en nu lijk ik wel een hijger. Eens kijken of daar nog verbetering in komt. Ik ga vanmiddag wel gewoon werken. Ik heb er voor een paar uur een uitzendkracht bij, maar toen ik zag wie zakte me de moed in de schoenen, want als zij werkt heb je er geen collega bij maar eerder drie patiënten extra. Grrrr. Dan werk ik eigenlijk liever alleen.
Zweverige Collega
Deze collega is heel erg zweverig en gaat conflicten aan met patiënten en dat is wel het laatste waarop ik zit te wachten. Op eerdere afdelingen was er ook een verbod voor haar om te werken, maar mijn huidige baas heeft kennelijk nog geen slechte ervaringen met haar. Afwachten maar. Daarna gelukkig een vrij Weekend.

Rose gaat vanmiddag bij het Centrum Orthopedie Rotterdam haar nieuwe carbon steunzolen halen, waarmee ze minder druk krijgt op haar middenvoetsbeentjes. Ben heel benieuwd of dat werkt. Het lopen is nu gelukkig ook al weer een stuk beter dan een tijd geleden. Kneuzingen en verrekkingen duren nu eenmaal lang om te herstellen en ze heeft nog wel de volle hoeveelheid pijnstillers nodig.

Ik ga nu naar bed tot half twee, anders gaat het helemaal niet lukken vanmiddag. Is er nieuws dan ben ik weer op het web te vinden. Voor nu gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten