vrijdag 29 juni 2012

Verbinding


Lastig, al sinds ik terug ben van de grote wandeling met Jesse, waarbij ik ook naar de Nolenslaan ben gegaan voor de noodzakelijkheden voor het weekend is en niet of nauwelijks verbinding in huis. Ze zijn al dagen bezig de glasvezelverbinding van online/t mobile aan te leggen. Vorige maand kwam de draad de straat in, en deze week verbinden ze de paal op ons dak met die kabel, maar daardoor hebben we wel steeds een slechte verbinding. Het schijnt dat die kabels alleen gelast kunnen worden en dat schijnt nogal lastig te zijn. Ze zijn er al dagen mee bezig. Ik dacht eerst dat het aan onze computers lag, dus heb zelfs al een keer via herstel de boel teruggezet naar een eerdere back up. Dat had wel resultaat, maar alleen maar voor korte duur. 

Verbinding Joechee
Rose en ik hebben ons opgedeeld vanmorgen. Rose is gaan stofzuigen en ik ben met Jesse op pad gegaan. Grappig, daaraan kan je zien dat ik er met mijn hoofd nog niet helemaal bij ben, ik vergat Jesse. Nam wel de boodschappenwagen en tassen mee, maar Rose riep me achterna en tot mijn grote schaamte stond Jesse nog steeds zeer ongedurig en verontwaardigd op me te wachten. Ik heb haar gelijk meegenomen en we hebben saampjes een gezellige wandeling gemaakt. 

Na afloop was ik moe. Heb de boodschappen uitgepakt en opgeruimd en Rose was ook net klaar met het opruimen van het huis. Met vier verharende beesten is het snel een stoffig zootje, en nu is het voor het weekend weer even lekker netjes. Vanmorgen toen ik de kussentjes van de kattenetage in onze gang haalde om ze even schoon te zuigen schrok ik wel even. Er zat een flinke scheur in het glazen plafond waarop de katten spelen, rennen, knokken en slapen. Op een van de punten waar wij een hoek uit het glas hebben laten snijden bij onze badkamer was een flinke scheur ontstaan. Ik heb het glas gelijk verwijderd.  

Nu gaat het om gelaagd glas waartussen ook een laagje folie zit dus het zou niet zo snel naar beneden komen, maar een zwaargewicht poes als Wijfie zet zich juist op dat punt regelmatig af en ik vond het risico te groot. Ik heb bij Kok in Vlaardingen maar een nieuwe plaat besteld. Dat kan nog net met onze portemonnee. Maandag wordt het gebracht tussen 10.00 en 12.00u.

Door die storing zit ik nu in word te schrijven, dan zet ik het wel over wanneer we weer verbinding hebben.  

Het stukje over Beers, een Nederlands busmerk uit de dertiger jaren is al veel bezocht. Niet dat ze mooie bussen gemaakt hebben maar wel hele unieke.  

Voor de rest verandert er niet veel met het beeld van mijzelf. Ik ben mijn Chemodag gister redelijk goed doorgekomen, inclusief het nieuwe middel. Qua aandacht er bij kunnen houden, dat is nog moeizaam. Slapen gaat wat beter. Conditie is afwezig, maar dat is volkomen logisch, en zal tijd nodig hebben om weer een beetje op te bouwen. Officieel begint onze vakantie om 23.00u vanavond dus ik heb voorlopig ook even rustig de tijd om op te knappen, en dan zien we over twee weken wel verder. Maandag laat ik even mijn bloed controleren op nierfunctie, leverfunctie en CK, en dan kunnen we zien of ik door mag/moet met dit middel en of het wat goeds doet. Ik ben wel heel benieuwd. 

Nu ga ik eerst maar eens even pitten, dan kan ik de rest van de dag tenminste aan.

Warempel, ik heb even verbinding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten