woensdag 16 mei 2012

3 Technieken op elkaar Werk Rose II

Drie Technieken Ineen
Batik
Ets
Hoogdruk
Na jaren van meekijken, en meeleven, en stimuleren, en helpen en soms ook afkraken van alle experimenten, en werkstukken,  die Rose zowel tijdens, maar ook na haar opleidingen om technieken voor haar werk te leren en te vervolmaken, kreeg ik van Rose op mijn verjaardag, nu alweer en jaar of 10 geleden een prachtig stuk, waar ik tijdens het maken al verliefd op was geworden. De drie technieken die ze hierbij met behulp van snijden heeft samengevoegd zijn batikken, etsen, en hoogdruk. Toen ik vanmiddag samen met Buum (buurman) Ruud, de gezamelijke opgang en trappegat herinrichtte, viel mijn oog er plots weer op. Bij ons is er echter nog een techniek aan toegevoegd. Een antieke handgesneden houten lijst. Zie zelf:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten