dinsdag 15 mei 2012

High Fever

Dordrecht Villa Augustus
Gisteren verliep mijn dienst goed maar moeizaam. Wel ging ik al van huis met 38.1
Bar in Villa Augustus
temperatuur, dus ik transpireerde behoorlijk. Alles bij elkaar hield ik het vol tot 21.30uur. Toen dacht ik, ik zal even temperaturen en schrok, want toen was mijn temperatuur 39.5 graden. In overleg met de collega's op de naburige afdeling en mijn directe collega ben ik huiswaarts gegaan en ben mijn bed in gegaan. Rose en ik hebben vanmorgen ook besloten dat ik niet mee ga met het uitje van de Wereldwinkelmedewerkers naar Villa Augustus bij de Watertoren in Dordrecht. Ik heb simpelweg de energie niet. In plaats daarvan ben ik vanmorgen wel met Jesse gaan lopen en heb o.a koffie bij de Aldi gehaald. Inmiddels zitten Rose met als het goed is 18 medewerk(st)ers bij het Vierkantje op de Koemarkt aan de koffie. Dan pakken ze met zijn veertienen de Tram naar de Erasmusbrug, pakken daar de Waterbus naar Dordrecht en gaan dan lekker lunchen bij Villa Augustus http://www.villa-augustus.nl/new/index-flash.html . Ze hebben voor vandaag een Faitrade Menu gemaakt en daar zou ik nou wel zin in hebben. Toch is het goed om rustig aan te doen. Dan is de kans dat ik morgen weer werken kan het grootst.

Binnenkant Restaurant Villa Augustus Dordrecht
Ik vind het wel jammer want het zou in principe mijn laatste uitje zijn waarbij ik voorzitter van de club ben. Per september treed ik af. Mijn termijn zit er dan op en ik stel me niet herverkiesbaar. Sterker nog na twee jaar zoeken hebben we een opvolgster gevonden. Annelies. Ik denk dat zij het goed zal doen. Zij zit overigens ook in de zorg, alleen dan in de A. We zouden het vandaag niet organiseren, maar het bleek dat uiteindelijk niemand anders dan Rose uit het bestuur vandaag mee gaat, en daarmee automatisch verantwoordelijk is voor alle regelzaken, en betalingen. Daarom heeft ze haar fototoestel deze keer maar thuisgelaten dus een fotverslag zullen we moeten missen. Jammer. Al, van de bootreis naar Dordrecht op en neer hebben we al heel veel foto's. Dat hebben we al verscheidene malen gedaan, en is erg leuk en betrekkelijk betaalbaar.

Ik ga zo pitten en aansterken. Ben benieuwd naar het verhaal van Rose als ze vanmiddag terugkomt.

Groentetuin van Villa Augustus met de Watertoren te Dordrecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten