zondag 17 februari 2013

1ste dag

Dit is de 1ste dag waar ik mezelf lekker kan amuseren. Hot ligt boven in bed en ik schrijf mijn stukje. Wat een lang stuk heeft Hot op zijn werk geschreven. Maar, ik kan er foto's bij doen. Ik heb geen strenge webmaster! Jesse en ik stonden kwart voor 8 voor z'n werk op Hot te wachten. Dit doen we sinds Jesse bij ons is gaan wonen. Ze moet er toch uit en Hot en ik kunnen even praten van hoe onze nachten geweest zijn en ik merk dat het goed voor ons beiden is. Hot komt even los van zijn werk en ik word wakker. Na een korte wandeling scheiden onze wegen zich en we gaan ieder zijn eigen 's weegs. Ik kwam onderweg Hans onze hondengoeroe tegen. Hij stond weer te wachten op zijn pupillen en de honden.Aanwijzingen Trouwens, deze foto's zijn genomen toen wij en Jesse op les waren. De witte hond is Luc met z'n vrouw. Jesse en hij waren beste maatjes. Na de les gingen we even op het veld en dan konden de honden even lekker vrij spelen. Jammer dat dit niet meer kan. Jesse gaat veel te veel haar eigen gang en is zo nieuwsgierig en gaat dus te ver weg.Hans_4 De volgende foto is Hans. We zien hem nog regelmatig en hij stikt in het werk. Hij heeft zelfs een wachtlijst! Jesse mag altijd bij hun logeren wanneer er iets medisch met ons aan de hand is. Dit vinden we erg prettig, je weet maar nooit en Jesse is gek op hem. Nu ben ik weer thuis. Zoals ik schreef het is weer wennen maar er zijn ook leuke kanten. Zo lees ik lekker in bed in plaats van naar het oog op de radio te luisteren. Hot belt om 12 uur om me welterusten te wensen en ik om een rustige wacht te gunnen. Zo hebben we allemaal onze eigen ritueeltjes. Wandelen_zonder_trekken Wandelen_zonder_trekken_2 De onderste foto's zijn overzichtsfoto's van de lessen. De vrouw met de weelderige haardos ben ik, ik heb mijn haar een tijdlang lang en bewust zeer grijs gedragen. De lessen worden gegeven op een klein veldje geklemd tussen een drukke straat en een sluis en wordt door Hans gehuurd van de gemeente. Hij is al tijden op zoek naar een ander stuk land want hij heeft klanten zat. We leven met hem mee.

Blog 115 eerder 14-4-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten