donderdag 14 februari 2013

Een leuke drukke dag

Vandaag zijn Hot en ik aan het werk geweest in de keuken. Het inrichten en cleanen van de keuken en voorraadkasten had onze prioriteit. Omdat mijn motto is: "Iedereen moet aan tafel kunnen bijschuiven". Dus moet je  het een en ander in voorraad moet hebben. Zijn er dus aanbiedingen in een winkel waar ik ben, kopen! Dat duurt al mijn leven lang zodat ik altijd iets op tafel kan zetten bij onverwachtte gasten. Het geheel was nogal rommelig geworden op zijn zachts gezegd. Aangezien Hot kan organiseren als de beste is hij als organisator aan het werk gezet en ik als hulpje. Na een tijdje schuiven en poetsen is het resultaat helemaal niet slecht. Laat nu de mensen maar weer komen! Verder is Hot met onze Buum aan het werk om onze gezamenlijke opgang te verfraaien. Afgelopen zomer zijn Buum en zijn broer hard aan het werk geweest met stucken verven enz. Nu worden dus de puntjes op de i gezet. Hot gaat waarschijnlijk schrijven wat ze allemaal hebben gedaan. Doet hij dit niet dan heb ik morgen wat te schrijven. Vanavond ga ik met een aantal leden van het bestuur de kerstpakketten inpakken. Dit gebeurt in de kelder dus warm aankleden en lekker kletsen. Vandaag is dus een leuke drukke dag.

Blog 26 eerder 7 december 2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten