donderdag 14 februari 2013

Er zijn van die dagen


Er zijn van die dagen GRRR. Ik ging in de stromende regen naar de markt vandaag. Vrijdag, sjouwdag! Zag toen schitterende rode grapefruits, deze dagen heb je toch extra vitamines nodig. Er stond weliswaar Met een vlekje erbij, en dus ik bestelde ze 10 stuks voor € 1.95. De marktkoopman draaide zich om en pakte het fruit en stopte ze in een plastic tasje die hij dichtknoopte. Thuis gekomen zag ik diegenen die ik mee naar huis had gekregen er heel anders uitzagen dan die ik eerder gezien had, en dat er meer dan een vlekje op zat. Sommige van die vlekjes besloegen meer dan een derde van de grapefruits, dus liep ik met hoge poten terug naar die kraam. We wonen op nog geen 5 minuten lopen van de markt en begin te klagen en zei ik wil mijn geld terug. De marktkoopvrouw wees naar het bord met het woord vlekje erop en ze zei dat hun fruit perfect was en dat ik onbeleefd was, zij was boos omdat ik boos was. Enfin ik kreeg mijn geld terug.
Vanmiddag had ik Wisseldienst, dit is een inloopproject waar mensen een kopje koffie kunnen krijgen en een praatje kunnen maken als ze willen. Toen kwam mijn partner zonder opgaaf van redenen niet opdagen. Jesse en ik gingen dus in de stromende regen weer terug naar huis. Ik ben blij dat elke dag weer anders is.
Blog 28 eerder 8-12-2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten