zaterdag 16 februari 2013

Inscannen

Na 2 dagen die qua koorts en gevoel weer wat beter waren, vandaag weer een wat tegenvallende dag, waar veel transpiratie aan te pas komt. Op de mail stond een compliment voorons web-log en een vraag over de rechtermuisknop. Na stevig nadenken heb ik Woody, de vragenstelster kunnen helpen. Ben benieuwd of het haar gaat lukken. Vervolgens zijn Rose en ik weer aan het foto's inscannen geweest. In dit geval van een rolletje wat pas boven water kwam na het overlijden van mijn beide ouders afgelopen jaar. Het zijn o.a. foto's uit de tijd vlak na mijn geboorte, toen we vanuit mijn geboorteplaats 07_tafelen_met_oma_vester_oom_ton_en_tan Wageningen net naar Gouda waren verhuist i.v.m. het werk van mijn vader bij de P.T.T. De foto's zijn ontzettend leuk, want buiten het feit dat ze ons huis, een eeuwenoud voormalig klooster mooi laten zien met zijn fantastische hoge plafonds, en prachtige parketvloer, staan er veel familieleden op die al heel lang dood zijn, en waarvan we geen foto's hadden. Eentje voeg ik er hierbij. Op deze foto staan o,a, het bestek, en de borden welke wij momenteel dagelijks gebruiken. Later meer.

Blog 58 7-1-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten