donderdag 14 februari 2013

Irritaties

Nu ik weer in de nachtdienst zit, en al mijn verplichte werkzaamheden, de rondes, het pillen uitzetten, de nodige crisistelefoontjes er op had zitten, verheugde ik me op het bijwerken en verbeteren van ons nieuwe web-log. De Web-marshall zit echter moeilijk te doen. Bij het willen invoegen van een plaatje krijg ik daar geen toestemming voor. Verder had ik graag aan een eigen indeling begonnen, en wilde o.a. een mooie kop fabriceren. Ik had me tevens verheugd op de post die ik zou hebben ontvangen, maar zowel in mijn thuis, als mijn werk mailbox zijn geen nieuwe berichten te zien. Kortom ik kan niet verder. Dan voorlopig maar een beetje verder experimenten en in Power Point iets moois maken wat ik dan thuis mogelijkerwijs kan invoegen.

Blog 20 eerder 3-12-2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten