zaterdag 16 februari 2013

Donderdag

Hot zit naar me te kijken met die grote, vragende oogjes of ik a.u.b. een stukje wil schrijven. Ik ben overgehaald, en voel me toch gestreeld om gevraagd te worden om na een goed gevulde dag nog de geest te vinden om een stukje te schrijven. Hot is nog steeds ziek, de koorts is fluctuerende maar blijft toch wel dalen. Afwachten dus. Ik stond vandaag in de winkel met Marga, een oud tuindersdochter. Zij kan heel boeiend vertellen over het reilen en zeilen van een groot gezin bestaande uit 7 kinderen en de ouders. Een heel ander leven dan ik dat van mij. Het was hard werken door iedereen. Daarna naar huis waar Hot aan het worstelen was met de tv, hij ging daarna naar bed. Ik en Jesse hebben een lange wandeling gemaakt in het park en we amuseerden ons met stokken gooien en weer pakken. Daarna naar huis, Jesse de bench in en ik op jacht in de supermarkt. Wanneer ik weer thuis kwam was Hot al wakker en we hebben een nieuwe tv gekocht. Zo blijven we bezig. Morgen krijg ik een nieuwe kroon en er komt een oude vriend van ons langs, dat wordt dus leuk.

Blog 56 eerder 4jan2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten