zaterdag 16 februari 2013

Inspiratiecrisis

Ik voel me nu al sinds begin december behoorlijk belazerd. Dan weer koorts, dan weer niet, maar wel doodmoe. Gisteren met mijn baas gesproken over re-integratie (langzame werkhervatting) op het werk. Zodoende ben ik vandaag net als vorige week weer naar de OR geweest, en heb ik afgelopen week van huis uit ook keurig alle agressie meldingen van het werk verwerkt, en dat soort opvang telefoontjes naar voor het merendeel onbekende collega's die net iets heftigs hebben meegemaakt op het werk is nog zeer bevredigend ook. Ik dacht net na het heerlijke maal wat Rose voor ons had klaargemaakt, ik ga toch maar weer eens even wat schrijven, want dat is toch een van de redenen om met een web-log te beginnen hé? En warempel, ondanks de moeheid van een voor mij behoorlijk gevulde dag stroomt er weer van alles uit mijn vingers. Afgelopen zaterdag waren Rose en ik uitgenodigd bij collega H, en zijn vriendin H om met alle collega's en hun partners (als die wilden) te komen Barbecueën ter ere van het eenjarig bestaan van onze nieuwe afdeling die we met z'n allen opgezet hebben en die goed draait. Na lang twijfelen, en geconstateerd te hebben dat ik geen koorts had, zijn Rose en ik m.b.v. collega muis naar Portugaal afgereisd, en hebben een heerlijk groots, en ontspannen feest gehad. Zelfs onze collega S034_hier_komt_spinnetje, die net midden in de voor haar "zo favoriete nachtdienst" zat kwam nog even opdagen. Alleen 2 zieken ontbraken, en die hebben we dan ook node gemist. Rose en ik hebben de gigantische hoeveelheid foto's die we geschoten hadden de afgelopen dagen geschoond en bewerkt, en de reacties hierop waren tot nu toe erg positief. Ik ben ook zeer benieuwd naar de foto's van de andere fotograaf die op het feest rondliep. Voorlopig ben ik niet ontevreden met het resultaat van een in eerste instantie inspiratieloze dag.

Blog 72 eerder 30-1-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten