zaterdag 16 februari 2013

The making of a new categorie

Zoals ik me voorgenomen heb al het fraaie werk van Rose te introduceren aan een groter publiek, heeft Rose nu het idee opgepakt om de vele gedaantes van Hot te gaan introduceren. Hierbij komt het fotoarchief goed van pas, en ik heb gezien dat zij vandaag begonnen is om de nu al 25 jarige geschiedenis die we elkaar nu al kennen op een rijtje te zetten. En over de periode waar we elkaar nog niet kenden is ook heel wat leuk fotomateriaal. Er zijn van die periodes bij waarvan ik achteraf bekeken denk, van hoe kon ik er in vredesnaam zo bijlopen, maar zo gaat dat nu eenmaal ook met allerlei fases waar je in je leven terechtkomt, en door de diverse keuzes die je maakt. Ik ben wel heel benieuwd hoe Rose me gaat neerzetten. Volgens mij is ze aan een behoorlijk karwei begonnen. Vroeger vond ik het verschrikkelijk om mezelf te zien of te horen, maar tegenwoordig heb ik daar gelukkig vrede mee gekregen.

Blog 65 eerder 17-1-2007

Geen opmerkingen:

Een reactie posten