vrijdag 19 oktober 2012

VUIL SPEL

!!!!  WAARSCHUWING OPLICHTING  !!!!

Eind vorige maand een domeinnaam gekocht/gehuurd voor 2 jaar. http://hottransport.net
Daarbij hoorde ondersteuning en hulp bij het opzetten van deze website. Die hulp is in het Amerikaans Engels en word in een tomeloze hoeveelheid aangereikt dat je daardoor nauwelijks kunt vinden wat je nodig hebt, maar ala, ze leveren wat ze beloofd hebben.
Trap niet in Geldverdienaanbiedingen en
doe geen zaken met Clickbank.
HET KOST JE HEEL VEEL GELD!! 
Wel heb ik dit pakket afgerekent met mijn creditkaart,
en daar zit 'm de kneep. Sinds de aanschaf op 27-28 september j.l krijg ik het ene mailtje na het andere met daarin videoaanbiedingen. De een nog mooier dan de andere en standaard leveren ze je miljoenen op. Het merendeel gaat regelrecht de prullenbak in. Woensdagmorgen dacht ik, ik zal eens even een keer kijken wat ze bieden en wat het kost. Ze beginnen met een te gekke aanbieding. Een download waar je voor 37 US Dollar rijk mee kunt worden. Je krijgt echter niks voor je op de volgende knop gedrukt hebt. Voor alle duidelijkheid geen overmaking hoor, maar wel een knop waarmee je de volgende videoboodschap kunt zien/horen. De Tweede Aanbieding was een mooi pakket ter aanvulling ter waarde van enkele duizenden dollars nu voor 97 dollar. Je krijgt weer niks, volgende druk op de knop volgende aanbieding. Nu een pakket ter waarde van 15.000 dollar voor 197 dollar, maar nog steeds geen dowload. Ik zag plotsklaps dat ik post binnenkreeg en onderbrak de videoboodschap en zag tot mijn afgrijzen de aankondiging dat Clickbank in the USA 37+97+197 zou gaan afschrijven. Ze hadden dus mijn creditcard nr van de vorige betaling incl. naam, adres, en alle gegevens ingevuld en de clicks die ik deed om een volgende boodschap te kunnen zien als handtekening gebruikt.

Ik direkt mijn Bank gebeld en direct mijn creditcard stopgezet, en de afdeling Fraude ingelicht over deze praktijken.
Tot op vandaag hebben ze mede door mijn onderbreking de aankondiging niet kunnen omzetten in een afschrijving, maar let op en vooral zie waar zze toe in staat zijn. Mijn/Onze portemonnee is niet op dit soort afschrijvingen berekend en het leven is toch al duur genoeg geworden.

Nu is het bedrijf wat mij mijn domein levert niet hetzelfde bedrijf wat zorgt voor de mailtjes en de videoboodschappen en ook niet het bedrijf wat deze spelletjes speelt, maar mijn vertrouwen heeft een stevige deuk opgelopen.

Doe in ieder geval geen zaken met Clickbank is mijn advies want ze spelen onder een hoedje met VUIL SPELENDE Lieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten