woensdag 5 februari 2014

Midden in de week krabbel


Alweer midden in de week, mijn wekelijkse oefenzwemuur komt er zo weer aan. Dat houd in dat extra vroeg op staan, en extra vroeg beginnen, zodat ik mijn twee uur er om 10.30uur al op heb zitten. Om kwart voor Elf lig ik dan in het zwembad. Ik heb mijn zwembroek al aan want de Korsakov groep zwemt van 09.45 tot 10.45uur en die  hebben lang werk voordat ze aangekleed zijn. Daar komt bij dat er maar 4 hokjes zijn en die zijn naast erg klein meestal vol. Nu gooi ik mijn kleren in een kastje en ben gelijk klaar om onder de douche te gaan. 

En dan lekker een uurtje oefenen en baantjes zwemmen. En vanmiddag heb ik een afspraak bij Centrum Orthopedie Rotterdam voor mogelijk steunzolen.
Gisteren zijn Rose en ik voor de halfjaarlijkse controle naar de tandarts gegaan en die heeft me, ons weer goedgekeurd.

Verder ben ik weer druk aan het info verzamelen voor diverse blogjes waarmee ik aan het werk ben. In dit geval Gräf & Stift uit Oostenrijk, en een Carrosseriebouwer uit Hoogezand, die heel veel bussen gebouwd heeft.

Het is heerlijk om weer info te zoeken i.p.v. te herplaatsen en bij te werken, want dat is vrij saai. Net zoals het werk op mijn werk. Die Rom formulieren komen me de neus uit, en zijn op dit moment ook op. Dus ik gebruik mijn tijd wel nuttig met bijvoorbeeld wat werk voor Detox die volgende week weer gaan beginnen met therapieën op CRA gebied. Eindelijk. Jammer dat niet meer mee te maken.

 Die Therapieën gaan vanaf nu gegeven worden in het behandelgebouw voor de 12 patiënten en de 5 stoelpatiënten die alleen overdag naar de afdeling komen. Tegelijkertijd is het maar goed ook want meer als vier uur op een dag trek ik niet meer. Dan is mijn concentratie weg en moet ik hoognodig het bed in.
Ik vind het wel fijn dat het werk voor de collega’s mogelijk weer wat interessanter gaat worden en ook prettig voor de patiënten die weer wat meer aan hun opname gaan hebben.

Morgen heb ik het gesprek met mijn leidinggevende en de leidinggevende van het Multicultureel Activiteiten Centrum. Ik heb alvast het een en ander gelezen als voorbereiding en heb ook even gekeken naar wat ze daar bieden en wat de doelstellingen zijn zodat ik niet direct met de mond vol tanden sta. Waar ik ook benieuwd naar ben is of ik dan ook in dienst kan blijven bij puur GGZ of dat ze willen dat ik een ander contract krijg. Over dat laatste zou ik niet enthousiast zijn en daar wil ik dan eventueel ook onze rechtsbijstandsverzekering naar laten kijken. Trouwens ik wil eerst de kans krijgen eens rustig rond te kijken naar wat en hoe aldaar.

Rose was vandaag van plan naar Blijdorp te gaan, om te gaan fotograferen, en dus hebben zij en ik de fototoestellen nagekeken en de accu’s bijgeladen. Voor haar Rolleiflex heb ik gisterenmiddag nog even een nieuwe accu en oplader bijgekocht want die zat er niet bij. Wat dat betreft zal ik nooit meer een cursus doen, waar aan het einde van de cursus een digitale camera in het vooruitzicht gesteld werd.
Dat blijkt dan deze Rolleiflex te zijn van € 85,- terwijl we uiteindelijk een formidabel bedrag betaald hebben voor een enorm boekwerk, in tig delen.

Maar van dat dagje fotograferen vandaag kwam dus niets. Ik liep om 07.00u al buiten met Jesse, en het goot. Jesse wilde snel weer naar binnen. Wat dat betreft zag het er gisteren en eergisteren beter uit.


Ik ga me langzamerhand maar eens klaar maken om te gaan zwemmen. Heb er zin in. Voor nu de groeten en een fijne dag toegewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten