dinsdag 18 maart 2014

Betergemeld en al


Ik ben sinds afgelopen vrijdag weer hersteld. Afgelopen vrijdag heb ik een uitgebreid gesprek gehad over mijn mogelijkheden en onmogelijkheden met een arbeidsdeskundige. Die was door de bedrijfsarts van GGZ gevraagd een rapport over me te schrijven.

Ik kreeg zaterdag al een concept rapport toegezonden waaraan ik nog wat bijzonderheden mocht toevoegen en met die toevoegingen krijg ik nu op korte termijn het definitieve rapport. Hij ziet in mijn ziekte helder dat er beperkingen zijn die een beperking vormen in het aantal uren wat ik mag en kan werken. Hij stelt dat maximum op 20 uur zoals dat er nu instaat. Daardoor zal er een kleine toelage op het salaris komen van het UWV na afloop van de twee eerste ziektejaren. Verder adviseert hij een goed overleg met mijn werkgever om te komen tot een zo prettig mogelijke arbeidssituatie te komen waar zowel de werkgever als ik zoveel mogelijk tevredenheid kunnen vinden.

Ik vond het gesprek met deze deskundige prettig en open. Daarna ben ik gisteren weer aan de slag gegaan en dat gaat goed. Ik heb wel veel pijn, maar heb van afgelopen week geleerd dat ik niet moet gaan experimenteren met mijn medicatie. Ik gebruik wel veel maar kan daardoor juist functioneren, en iedere verandering brengt mijn minimale stabiliteit in gevaar.


Nu hoorde ik vanmorgen dat ik op 4 april een cursusdag heb met betrekking tot de dossiervorming. Leuk, want daar weet ik hier nog slecht de weg in. Helaas is dat ’s middags maar daarna heb ik weekend dus dat moet te doen zijn. Ik ga nu weer aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten