vrijdag 7 maart 2014

Toe aan het Weekend

Alweer bijna een week verder. Het gaat goed hier waar ik nu werk. Gisteren een evaluatie met de leidinggevende alhier, samen met mijn eigen leidinggevende. Van hier uit zijn ze tevreden, en willen me graag houden. Zoiets hoor ik ook van mijn directe collega’s en van de cliënten. Dat voelt goed.

Zelf heb ik ook het gevoel een goeie nieuwe werkplek te hebben gevonden. Ik kan me uiterst nuttig maken, zowel in gesprekken, evaluaties, formulieren, telefoontjes als opvang.

De indrukken die ik op doe zijn veelvuldig, dus kom ik vol indrukken thuis en slaap goed. En thuis heb ik direct het gevoel ook echt thuis te zijn. Wel heb ik veel minder tijd om samen met Rose de vroeger zo gewone zaken te doen die we altijd ’s morgens deden.

Van de week was ik bijvoorbeeld naar de winkel gegaan, omdat Rose dat woensdagmiddag met mij samen wilde doen voor de grote zware zaken. Maar ik was moe na het zwemmen en dacht, als ik het nu gelijk doe met mijn scoot, dan hoeven we ook niet zo te sjouwen. Kom ik afgeladen thuis en is Rose boos, omdat ze het niet met mij samen kon doen. Tja.
Volgende keer beter.

Ik snap wel wat ze bedoeld want juist het samen drie keer per week markten en boodschappen doen deed ons veel goed, en dat is nu geen optie meer, en ’s middags als ik geslapen heb dan ben ik op de een of andere manier niet meer zo fit. Daar moeten we dus nog iets op gaan vinden.
Nu gaan Rose en ik na het werk eerst even naar de huisarts in Vlaardingen en misschien  daarna naar het centrum. Dan volgt het slapen gewoon wat later. We gaan er ook echt een goed WE van maken. Ik ben er ook aan toe, en heb er zin in. De belastingen zijn gedaan, dus daar hoef ik nu ook niet tegenop te zien.


En nu ga ik nog even aan het werk. Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten