woensdag 29 januari 2014

Postitief en Negatief


Vandaag voor het eerst de wekker nog eens een kwartier eerder gezet, waardoor we toch een keer kunnen draaien met het licht aan. Dat maakte het wakker maken toch gemakkelijker. Dat is speciaal op woensdag nodig om toch half negen met werk te kunnen beginnen. Als ik dan begin ga ik twee uur later alweer weg en kan iedere woensdag toch zwemmen en kom aan mijn uren.

Er lag ook voldoende werk vanmorgen. Een aantal ROM’s en een aantal Demog’s, een lijst met basisinfo over opleiding, soort van leven, origine e.d. Voor donderdag ook genoeg.

Rose en Jesse brachten me naar het werk. Zelf op de scootmobiel zittende en Jesse daaraan vast blijkt uitstekend te gaan, en dan kunnen Rose en ik toch lekker starten. Ik kan dan om half elf met de scoot richting Huize Frankeland om te gaan zwemmen voor mijn oefenuur in warm water. Ik verheug me er nu al op.

Voor de rest lijkt het een gewone woensdag te worden met misschien een hoogtepunt: nl. het afkrijgen van de al eerder gemaakte blogjes.
Verder kijk ik met tevredenheid terug op de dag van gisteren, want ik heb de TV en de bijbehorende installatie zover dat nu ook de cd’s en dvd’s weer over de boxen komen en niet via de tv. Wat de kwaliteit van kijken plotsklaps weer enorm verbeterd.

Balen deed ik echter van BEN, waar we ons mobiele telefoon abonnement hebben lopen. Rose heeft de afgelopen maanden een hoge rekening wegens SMS’sen en MMS’sen gehad terwijl ze nog nooit zoiets gedaan heeft. Blijkt dat 8444 haar boodschappen stuurt die ze nooit krijgt maar wel betalen moet. Hoop dit nu te hebben blokkeren maar ben daar nog niet zeker van. De service van BEN is niet best en hun adviezen waren onuitvoerbaar, en dus heel frustrerend, zeker als je zoveel moet betalen. Bepaald geen reclame.


Ik hou het hierbij, de groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten