vrijdag 31 januari 2014


Vandaag zit ik weer aan het verwerken van de Rom vragenlijsten die patiënten zowel bij aanvang als bij ontslag moeten invullen. Het is een hele stapel, dus ik weet niet of ik daar vandaag al het einde van bereik. Gisteren is mijn wekelijkse Chemodag goed verlopen. Aan het begin van de dag twijfelde ik of de medicatie goed viel, maar na de wandeling met Jesse en het ontbijt ben ik aan het werk gegaan en dat bood voldoende afleiding om de dag goed door te komen. Het enige probleem bij het verwerken van deze saaie formulieren is niet in slaap te vallen en toch nauwkeurig te blijven. Vandaag heb ik tijdens mijn eerste korte pauze eens de website van Doel gelezen. Het Mac. Waar ik volgende week een gesprek mee heb valt onder Doel. Doel probeert mensen die door psychiatrische problemen buiten de samenleving zijn komen te staan weer langzaam meer vat op diezelfde samenleving te geven. Dit door middel van activiteiten die mensen op eigen tempo kunnen gaan doen, het werken in een keuken, een lijstenmakerij, een computercursus volgen, het gezamenlijk eten met anderen. Dit alles zorgt ervoor dat mensen weer eens buitenshuis komen en anderen zien en spreken. Het is laagdrempelig en vaak het begin van een nieuw deel van hun leven. Het maakt een goede indruk op me. Ik ben heel benieuwd wat ze daar momenteel voor me te doen zouden hebben en op wat voor basis, want ik ga niet zomaar mijn huidige contract verbreken en een nieuw ondertekenen. Eventueel zal ik mijn Rechtsbijstandsverzekering bijstand vragen.

Gisteren was ik verder thuis weer eens bezig met onderzoek naar alles wat met Carrocerias Geronimo Gnecco uit Argentinië te maken had, en ik heb dus ook eindelijk weer eens een nieuw blog gecreëerd i.p.v. oude in eer hersteld. Zie:
Ik ben alweer begonnen met info te verzamelen over General Motors (Company), en de daaronder vallende Yellow Coaches die ze in de veertiger jaren van de vorige eeuw hebben overgenomen. Prachtige ontwerpen en foto’s kom je daarbij tegen, en het is wel stimulerende dan al die al eerder gemaakte blogjes actualiseren en restaureren. Toch ben ik reusachtig blij dat die eerste 230 blogjes ook weer in totaal te zien zijn, zowel op http://hottransport.blogspot.com als op http://myntransportblog.wordpress.com Ik kan er tenminste met trots naar kijken, en het bezoekersaantal is alweer ver boven de 100.000. Leuk.


Ik ga weer eens aan het werk en laat het hierbij. Fijne dag allemaal en de groeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten