zaterdag 21 april 2012

Bakkie Thee

Kletskleddernat
Ik ben net terug van de grote wandeling met Jesse. Kletskleddernat. Eerst Jesse eens even afgedroogd. Daar kan ze toch van genieten. Top. Daarna een poging gedaan om nog even magere melk te halen op de hoek, maar dat was helemaal uitverkocht.  Na het uitpakken van de boodschappen zit ik nu uit te hijgen. Raar hoe het koortsverloop is. Gisterenmiddag begonnen met werken met 38.7 temp en gisterenavond was ik om 23.00u thuis en had ik 37.2. Vanmorgen bij het opstaan 36.6 en nu weer 38.6.
Wat moet ik hier nu weer mee? Eerst maar eens een Bakkie Thee!
Pijn Koorts en Transpiratie
Ga ik me ziekmelden voor as. maandag? Of wacht ik maar even tot het maandagmorgen is? Dat laatste in ieder geval. Wat wel vervelend is dat ik volgende week weer vijf en een halve dag voor de boeg heb. Van de bedrijfsarts nog steeds niets terug gehoord. Vreemde zaak.
Voor vandaag hou ik het maar bij puur uitrusten voor de rest. Zo meteen eerst even naar bed.
Net even tussen het schrijven door met oud collega F gesproken. Ik mis haar. Zij ons ook. Toch wel handig zo boodschapjes tussendoor op het scherm.
Zo, mijn bakkie zit er inmiddels in en ik ga een einde aan dit korte stukje maken. Kan me niet concentreren en transpireer me te pletter. Dan ben ik misschien een beetje opgeknapt als Rose terugkomt uit de Wereldwinkel waar ze aan het werk is met Corrie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten