donderdag 19 april 2012

Vanmorgen kwam het bestand van WEBLOG

Na drie keer vragen aan wordpress/weblog hebben ze vanmorgen het complete bestand naar ons verstuurd. Maar het intergreren naar blogspot gaan we pas as. donderdag doen wanneer ik weer een dag vrij heb. Vanmorgen zijn we met Jesse naar de Blaak markt geweest en zijn net terug. Kortom nu hebben we helemaal geen tijd om het op ons gemak te doen, en dat heb je er wel bij nodig, want ga je zo'n karwei gehaast doen dan zal het gauw een puinhoop worden.
Ik ben sowieso heel benieuwd hoe ons oude weblog zal tonen hier bij blogspot. En hoe je oude dossiers zal kunnen vinden. Ons oude blog is ook niet opgeheven hoor! Ook het design wat we willen hebben we nog niet gekozen. Ook daar gaan we rustig de tijd voor nemen. Wel voelt het goed dat we het besluit genomen hebben om over te gaan. Weblog was web-log niet meer en we hebben de medewerkers nog dik een half jaar gegeven er alsnog wat van te maken maar helaas bleek ook dat de mogelijkheden die wordpress bied aan de mensen die bij hen een blog beginnen ook nog niet bruikbaar voor weblog gebruikers, en het inloggen duurde vaak ook langer dan een dag.

Dat gaf de doorslag. Nu daarintegen moet ik dit stukje alweer gaan beeindigen want ik moet gaan slapen. Heb vanmiddag weer een avonddienst en heb daar al mijn energie voor nodig.

Voor nu gegroet. Later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten