donderdag 19 april 2012

OPMAAK nog lang niet klaar.

Even een blogje. Rose en ik zitten even bij te komen


<><> <><> <><> <><>
van een lange wandeling. We zijn via Vijfsluizen naar het Vlietlandziekenhuis gelopen, waar ik even bloed moest laten prikken voor controle. Het was er druk dus Rose en Jesse hebben een dik kwartier moeten wachten tot ik weer buiten stond. We zijn verder gegaan naar de dr. Nolenslaan en hebben daar even boodschappen gedaan en zwaar beladen kwamen we zojuist om iets over Elven thuis. De koffie smaakt dan zoooo lekker. Zwemmen zat er niet in want ik heb vanmiddag een avonddienst en anders ben ik daar veel te moe voor. Ook van verder gaan met het inrichten van ons nieuwe blog zit er gewoon niet in. Ik moet zo gaan pitten, dus blijft het nog even een beetje kaal. Maar het begin is er.



Inscannen
Ik ben vandaag overigens gezakt van 15mg Prednison naar 12 en een halve mg. Over drie weken mag ik weer 2,5mg zakken. Ik heb twee dagen eraf gesmokkeld want naar mijn gevoel gaat het goed, en de koorts blijft nu in ieder geval al bijna drie weken weg. Gelukkig.


Vereniging Eigen Huis

Vereniging van Eigenaren
Het werk is weer ouderwets leuk, maar wel heel erg druk. Ik had gisterenavond met een collega een heel structuurvolle spelletjesavond en ondanks minimaal tegengepruttel/gesputter van enkele patiënten werd het een heel geslaagde avond waar iedereen zonder uitzondering aan deelnam, en met zoveel afleiding gaat zo'n avond razendsnel, zowel voor de patiënten als de begeleiding.


VvE Rembrandtlaan
Ik ga nu Rose even helpen bij het instellen van haar laptop voor het inscannen van documenten en het maken van PDF'jes daarvan. We hebben een heleboel documenten in huis gekregen over de activiteiten in ons appartementencomplex voordat wij er kwamen wonen, en aangezien we aan het uitzoeken zijn of alles wel juist gegaan is en of we geld terug kunnen krijgen wegens wanbeheer, zijn die documenten voor ons onontbaarlijk.

Kortom genoeg voor vandaag, want ik moet zo gaan slapen. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten