zaterdag 8 september 2012

Vakantie komt in zicht

De dagen verlopen snel. Gisteren een avonddienst gehad die druk en leuk was maar ook snel voor bij was. Zelfs nog tijd gehad om een deel van Nederland Turkije te zien. Een van de huiskamers hier zat helemaal vol mannen en in dit geval was het met zijn allen kijken. Daarna kwam Rose me halen met Jesse en onderweg naar huis kwamen we veel boos kijkende en teleurgestelde in het rood geklede Turken tegen die met zijn allen wel op weg leken naar het Julianapark. Nog even lekker naar het OOG geluisterd en voor de eerste keer melk opgewrmd in de nieuwe magnetron thuis. Ging goed. Daarna opperbest geslapen.
slopend

Vanmorgen eerst een blokje met Jesse. Koffie, Meditatie, douchen, ontbijt, een Trouw halen op weg naar de Wereldwinkel, daarna boodschappen gedaan bij AH, onder andere Marmite, en daarna koffie drinken bij Goran en Rose. Goran had vanuit Koerdistan een kleedje voor Rose meegenomen wat een speciale plek bij ons op de gang gaat krijgen. Daarna na de koffie richting huis. De was opgehangen, en daarna met de folders en de offerte voor onze nieuwe CV naar de computer, en printer lozen in ons appartementen complex. Drie waren er thuis en drie niet. Wel hebben ze er nu allemaal een thuis gekregen dus eenieder kan op zijn gemakkie kijken wat ze ervan vinden.

Ik hoop dat we op korte termijn tot een gezamenlijk besluit kunnen komen zodat die nieuwe installatie nog voor de winter geplaatst kan gaan worden. Rose en ik hebben al besloten er een te gaan huren. Het gaat om een Intergas Hoog Rendement's Ketel http://www.intergas-verwarming.nl/site.php?pagina=consument een een Brink Ventilatie Unit. http://www.brinkclimatesystems.nl/voorthuis.aspx 

Dan morgen nog werken, dinsdag nog en ook vrijdag de 14de nog en dan heb ik lekker twee weken vrijaf. Daar horen nog wel wat verplichtingen bij, maar voor het merendeel toch vakantie. Ik heb er zin in.

Deze avonddienst begon met vier lange gesprekken, en nu zit ook ruim de helft van de avond er al weer op. Ik moet zeggen ik ben moe, en na inmiddels weer een telefoongesprek van dik een uur, nog moeier. Ik ga dit stuk stoppen, want heb even geen energie meer. Even een pauze inlassen en een bak thee nemen en dan kijken de avond goed door te komen. Binnenkort weer een vervolg. Gegroet.

1 opmerking:

  1. Vakantie is altijd heerlijk en leuk maken. Maar we kunnen niet hebben vakantie de hele tijd.:(:(

    BeantwoordenVerwijderen