zondag 12 augustus 2012

Derde dienst


Mijn derde dienst vandaag. Het is wel weer behoorlijk wennen. Toch gaat ie goed. Net mijn collega afgelost, en de overdracht van 8 patiënten gehad. De rest is nog met verlof. Ik sta tot of tot en met de maaltijd alleen, en krijg dan een flexcollega erbij voor de avond tot 20.00-20.30uur en dan hou ik het voor gezien. Ik zit uiteindelijk nog in een opbouwfase en komende week komen er twee hele diensten op me af. Dus tot dan nog even rustig aan.

Morgen ook de laatste bestuursvergadering als voorzitter van de Wereldwinkel. Zal ook raar zijn. De vergadering daarna is helemaal mijn allerlaatste. Dat is een Algemene Ledenvergadering waarbij ik de "hamer" ga overdragen aan de nieuwe voorZitster.
Voorzittershamer
Het voelt goed dat we na lang zoeken een nieuwe voorzitster gevonden hebben want anders zou stoppen toch nog veel lastiger zijn.

Dat is wel een einden van het merendeel van mijn bijbaantjes. Alleen het deel uitmaken van het opvangteam op mijn werk loopt dit kalenderjaar nog door, en dan is het tot minstens mijn pensioen over met de bijbaantjes en kan ik me helemaal concentreren op mijn betaalde werk. Ik heb heel veel geleerd van de Ondernemingsraad, de vakbond, enzovoorts enz. Het is genoeg zo, en ik heb nu eemaal niet hetzelfde energielevel als toen ik ermee begon.

Ik ga nu weer aan het werk. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten