woensdag 8 augustus 2012

Nieuwe dag nieuwe kansen

Na een dag met allerlei tegenslagen gisteren, er vandaag weer stevig tegenaan.
Gisteren vrijwel de gehele dag bezig geweest met de internetverbinding. Eerst dachten we afgetapt te worden van onze linksys draadloze verbinding, maar dat bleek uiteindelijk gisterenavond om 22.00u toch niet het geval.
Een tijd met de kabel verbonden geweest, en toen bleek inderdaad dat we dat linksys WAP geval al sinds 2007 in huis hebben en dat de garantie al lang verlopen is, en dat we dat ding ook nog eens nooit geregistreerd hadden.
Tot en met de telefoonnummers om technische ondersteuning te krijgen waren veranderd, en uiteindelijk heb ik het apparaat gereset, een nieuwe naam en wachtwoord gegeven en opnieuw ingesteld, maar wat een frustrerende business.

Vanmorgen schrok ik wederom even, want ik had niet direct verbinding, maar dat bleek een simpel knopje. Kortom dit beloofd een wat normalere dag te worden. Ik ben vanmorgen ook gewoon gaan zwemmen en dat voel ik nu tevens behoorlijk. Ook poogde ik gisteren een goeie manier te vinden om de bijna terrabite aan muziek die we afgelopen WE hebben gekregen fatsoenlijk en zo gemakkelijk mogelijk op DVD schijfjes te branden.

Dat is ook nog niet gelukt. Ik wilde eerst het systeem van I Tunes gebruiken omdat dat het gebruikers vriendelijkst is, maar dan moet je de muziek op de computer hebben. Ook Media player is lastiger dan verwacht. Het zijn allemaal van die karweitjes die gemakkelijk klinken maar een heleboel tijd vergen om uit te zoeken. Als iemand die dit leest goeie ideeën heeft hoor ik die graag.

Ik had ook een mailtje van mijn baas, dat ze verwacht dat ik na het weekend weer 100% ga werken. Ik ga eerst de komende drie dagen eens proberen en zie daarna wel verder. Ik weet wel dat ze de druk in tegenstelling tot de afspraken weer aan het opvoeren is. Ik zet al meer dan genoeg druk op mezelf, en dus heeft ze nog steeds niet begrepen wat de bedrijfsarts haar uiterst duidelijk heeft uit proberen te leggen.

Maar ik ga me daar nu nog niet druk over maken.

Ik ga nu eerst maar eens slapen en daarna een dag ontspannen. Voor nu gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten