woensdag 22 augustus 2012

Op weg terug


De tweede werkdag deze week. Het gaat goed. Nog drie te gaan. Sinds afgelopen vrijdag 100% beter gemeld. Ook dat voelt goed. Heb het idee weer behoorlijk stabiel aan het worden te zijn. Donderdag helaas even de gebruikelijke lastige dag, maar dan vrijdag weer vol goede moed vooruit.

Het gaat me redelijk goed af. Het was een lastige middag. Iemand die ik erg graag zou hebben binnengehouden bleek niet binnen te houden, maar aangezien ik alles geprobeerd heb kan ik mezelf niets kwalijk nemen ook. Ik baal er wel van dat dit twee uur inspanning gekost heeft, maar uiteindelijk hebben we hier geen gesloten deuren.

Het terugzijn op de werkvloer geeft een bevredigend gevoel. Nu ik weer volle dagen draai kom ik er ook veel meer echt in. Heb meer gesprekken, ben bezig met verpleegplannen en persoonlijke begeleider taken. Allemaal van die zaken waar je niet of nauwelijks aan toe komt als je maar half aanwezig bent.

Het naar het werk gaan voelt ook weer beter als je alles aan kan. Hoe, wat zeg ik nu? Alles aankunnen!! Ja, dat is nog maar de vraag, maar het is wel de goede instelling. Ik ga weer verder met het werk. Dit tot hier en niet verder. De groeten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten