vrijdag 3 augustus 2012

Vrijdagavond alweer

Deze week mijn diensten er weer op zitten. Met een uur per dienst uitgebreid en ik zit nu weer aan tafel bij Rose, die nog lekker zat te eten toen ik thuiskwam. Zij kijkt even naar Nash Bridges, en ik heb zojuist mijn eerste pufje uitgeprobeerd. Die heeft de apotheek vanmiddag gebracht. Dat had alles bij elkaar een hoop voeten in de aarde. De dr. wilde niet zomaar iets voorschrijven en heeft dus afgelopen maandag eerst bloed laten prikken en vervolgens een dubbele longfoto laten maken. Beiden waren goed. Eens kijken of we mijn benauwdheid zo de baas kunnen worden. Zondag nog een dienst, een van half zes tot 23.00u, en dan heb ik vier dagen vrij.
Verbetering

Dan vanaf vrijdag drie diensten achter elkaar waarvan 1 hele dienst alleen. Toch gezien de ervaringen van de afgelopen twee weken zou dat toch moeten lukken. Ik merk toch wel degelijk verbetering. Ik ben koortsvrij en voel me op het werk al weer aardig zelfverzekerd. Niet zoals op de eerste dag dat ik startte met Neoral. Toen leek het wel alsof ik dronken was en ik ben dolgelukkig dat de wereld weer een stuk vaster aanvoelt.

Ook deze week die altijd een van de moeizaamste is van het jaar zit er weer bijna op. Ik heb weer gezwommen en ga aardig richting stabiliteit. Deze week ook te horen gekregen dat mijn zus, ja my French Sister eind september een paar dagen langskomt. Leuk. Ze vliegt dan van Bergerac in de Dordogne naar Rotterdam, een snelle en goedkope vlucht. Je kunt er met geen mogelijkheid voor rijden met de auto.

Morgen is er een zogenaamde vijftiger jaren dag in Schiedam en als het weer een beetje meezit dan ga ik in ieder geval foto's maken. De rest van de avond doen zowel Rose als ik het rustig aan. Inmiddels regent het hard. Er was een Barbeque op mijn werk en zowel mijn collega als ik hadden zoiets van het zijn uiteindelijk volwassenen, dus laat ze hun gang maar gaan. Het was leuk om te zien. Je krijgt dan een veiligheidsclubje die de boel beveiligd met tuinslangen en emmers, een sfeerclubje die de boel aankleed en verzorgt, een boodschappenclub en een clubje die zich bezighouden met het daadwerkelijke Barbecueën.
barbecuen

Mijn collega en ik hebben ons bewust op de achtergrond gehouden en van een afstandje een oogje in het zeil gehouden. Het zag er leuk, gezellig en lekker uit, maar ook rokerig.

Ik ga nu weer kappen. genoeg geschreven voor vandaag. Zo lekker met de benen omhoog even tv kijken. Morgen weer een dag. De groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten