donderdag 21 juni 2012

Ben begonnen


Vanmorgen begonnen met mijn nieuwe medicatie. Het zijn hele grote grijze capsules met een vieze geur. Er staat op de verpakking ingepakt laten tot gebruik en ik begreep direct waarom. Dat doe je volautomatisch.
Heb ik last?

CICLOSPORINE(NEORAL)
Ja, maar wat is afkomstig van de Methotrexaat, de Prednison, of de Ciclosporine?
Ik liep al rond met een opgezet, bol lijf met veel water, misselijkheid, uitslag, obstipatie, veel jeuk, uitslag, koorts, krampen en nog veel meer.
Wel ben ik per vanmorgen weer begonnen met Chlorella, een alg die de chemicaliën zo snel mogelijk mijn lijf weer helpen verlaten. Ook gebruik ik brandnetelthee voor de bloedzuivering en extra multi vitaminen om de extra verlaagde weerstand een beetje te compenseren.
Ik hou het hierbij tot ik meer nieuws heb.

Trouwens kleindochter Lotte is JARIG vandaag. Ze is sinds haar kaakoperatie bedolven onder kaarten onzerzijds. We kunnen er niet naartoe, maar vieren het mee op afstand.

Verder ben ik al dagen bezig om onze emailadressen bij alle instanties en kennissen en vrienden te veranderen. Wat een werk bezorgen ze ons daarmee. Foeh.

Bij nieuws kom ik weer op het WWW. Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten