zondag 17 juni 2012

Vaderdag 2012

Dak appartementencomplex met ventilator en apart beeld op 75m hoogte
Even een poging om een stukje te schrijven. Het vorige was dinsdag en we hebben het zo druk dat het tot vandaag duurde voor ik even tijd kan maken.
Het was een toffe en erg gevulde week.
Trouwzaal Stadhuis Amstelveen
  • Lotte onze kleindochter kreeg een heftige operatie
  • Een van onze oudste vrienden is officieel getrouwd met zijn Engelse lief op diezelfde dag
  • We of liever gezegd een medebewoner ontdekte de oorzaak van de rioollucht in ons appartementencomplex en vond ook de oplossing daartegen
  • Jesse is wezen logeren, en inmiddels weer 100% thuis
  • Ik had een heftige avond op mijn werk met gelukkig een goede afloop
  • We hadden een avondje uit als VIP van de RET
  • En de helft van de twee dagen alleen werken van het Weekend zit er alweer op
Het gaad goed, maar ik loop ondanks ingebouwde rust en slaap mezelf nog steeds voorbij. Wel heb ik komende week een afspraak met de bedrijfsarts en mijn baas over een betere verdeling en met als doel tijdelijk minder werken zodat ik fatsoenlijk kan herstellen en stabiliseren.

Verder zit ik geloof ik voor de eerste keer van mijn leven in een oranje T shirt, en schrijf ik vandaag ook bewust in het Oranje. Niet dat ik er veel vertrouwen in heb, maar ik moet werken vanmiddag en ben dus tijdens de wedstrijd aan het werk. Dan is een beetje Oranje Koorts misschien een beetje motiverend voor de sfeer.

Rose begint ook eindelijk weer een beetje beter te lopen. Heeft nog wel veel pijnstillers nodig maar het is mits ze gestart is nauwelijks meer te zien. We zijn dan ook samen Jesse gaan uitlaten vanmorgen in het Sterrebos. Was weer gezellig.

Verder poogt ze mijn tijd tot schrijven consequent te beperken om gedurende al die tijd aan te komen met het ene na het ander karweitje.

Ze mist verder enorm haar eigen computer en zit zodoende volcontinue spelletjes te spelen op de mijne. Nu kan ze me even niet storen want ze hangt even de was op. We hebben net even naar een engelse detective zitten kijken, opgenomen tijdens de vele voetbalwedstrijden. Is altijd een heerlijk tijdverdrij gedurende het ontbijt.

Ik moet nu weer gaan afronden want ik moet gaan pitten. Gisteren was een lastige dag op het werk omdat de wijn op de VIP avond van de RET op vrijdagavond rijkelijk gevloeid had. Beiden waren we bij grote uitzondering wat brak. Zo moet je zo'n uitspatting even bekopen, maar het was wel dik de moeite waard, en we gaan tegenwoordig maar zelden uit. Het was overigens in het nieuwe Luxor theater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten