dinsdag 19 juni 2012

Even van slag

Ben wel gewoon aan het werk vandaag, maar ben niet in goede doen. Had vanmiddag om 13.00u eerst een cursus Elektronisch Patiënten Dossier. Leuk, maar was er met mijn hoofd niet helemaal bij, net als nu op de afdeling.
Ik had vanmorgen om 09.00u een afspraak bij mijn behandelaar in het Vlietland ziekenhuis bij dr. Gerards Reumatoloog. Mijn CK blijft maar hoog, en na hoge doseringen Prednison en Methotrexaat wil hij naast mijn gebruikelijke medicatie ook gaan beginnen met Ciclosprine(Neoral). Ik ga donderdag waarschijnlijk beginnen met een dosis van 200mg. Ik las de bijsluiter en schoot eigenlijk terstond in een dip. Ik word er nog zwaarder van , nog behaarder, en eigenlijk zijn er geen bijwerkingen te verzinnen die ik niet ga krijgen, en als dit niet werkt dan wil hij over op Rituximab (Mabthera). Ook al zo'n middel waarbij ik alleen van het lezen al nog ongelukkiger werd. Ik ga er nu verder ook niet over uitwijden, want ik kan er toch niks zinnigs over zeggen.
Weet ook niet wat wijsheid is om hierover te zeggen morgen in het gesprek wat ik na vier maanden eindelijk heb met mijn bedrijfsarts en mijn directe baas.
Morgen zal ik jullie verder inlichten.
Voor nu ga ik verder met mijn werk. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten