vrijdag 15 november 2013

Leuke dag op werk

WEERZIEN
Vandaag heb ik wederom van 10.00u tot 14.15u gewerkt. Doordat de secretaresse die bij Detox werkt ziek was ben ik op haar plek gaan zitten, en ben zodoende veel patiënten en collega's tegengekomen. Deze keer dus niet alleen op papier maar ook in persoon, en dat was leuk en aangenaam. Velen zijn zeer nieuwsgierig en komen even binnen voor een praatje. Voor mijn concentratie is het niet al te best, want het was een behoorlijke afleidende factor, maar aangezien dit geen gewoonte zal zijn was het een zeer welkome afleiding.
Desalniettemin ben ik aardig door mijn registratieformulieren doorgekomen en zal ik waarschijnlijk as. maandag aan andere werkzaamheden beginnen.
Het weerzien na twee maanden zonder patiënten deed me goed. Ik merk wel dat mensen me ook missen en zich afvroegen waar ik ben gebleven, en daarnaast merken ze dat situaties tussen patiënten en personeel helemaal niet zo verschillen als het soms lijkt.
Voor mij was de dag snel voorbij en ik heb zojuist ook even stevig bijgeslapen.

Ik hou het hierbij, wens jullie lezers een TOP WE en groet u van harte.

PS: Nog geen uitslag van de foto en de echo. Post was nog niet binnen. Verwezen naar maandagmorgen. GGrrr. De schokken zijn echter wel veel minder dus dat is weer TOP.

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat deze fijne dag gevolgd worden door nog meer fijne dagen. XXX

    BeantwoordenVerwijderen