vrijdag 8 november 2013

Vrijdag, opnieuw op secretariaat.

Vandaag weer gewoon naar GGZ gegaan. Ik was er om 10.00 uur en ben gelijk aan de slag gegaan. Alleen bleek om 13.00u dat de instructies afgelopen maandag niet erg duidelijk waren geweest. De mappen die niet op het lijstje stonden moesten eruit, zodat ze richting het archief kunnen. Dat heb ik in het laatste uur alsnog gedaan vandaag, maar dat liep een beetje uit. Deze eerste klus is geklaard.

Aanstaande maandag moet ik me melden in Kliniek I. Ik ben benieuwd wat ze daar voor me gevonden hebben.

Bij thuiskomst was er een enquêteur van GFK aanwezig, die graag inzicht wilde in hoe wij ons leven verzekeren, en hoe we rondkomen. Dat duurde m.b.v. de administratie mappen een klein uurtje en ik kreeg er een VVV waardebon voor, dus weer een leuk cadeautje uit de Wereldwinkel of zo.


Verder had Rose hard gewerkt. Alles onder ons bed is professioneel ingericht nu. De afgelopen viereneenhalf jaar zat alles in archiefdozen en nu zit alles in goed afsluitbare curver bakken met deksel. Die dozen waren door het vele schuiven compleet versleten, en ik moet zeggen het ziet er nu ook goed uit. Zowel dit als onze berging zien er nu uit alsof we voorjaarsschoonmaak hebben gehouden. Wel lekker.

Vanavond ga ik ontspannen. Zo meteen even finale Masterchief Australië verder kijken, en we eten hutspot met vis. Dat gaat smullen worden. Ik ben erg moe, maar ga niet meer slapen, anders lukt het vanavond niet. Gelukkig voel ik me wel beter als gisteren. Voor alle lezers, een fijne avond en een mooi weekend. Dat gaan wij er ook van proberen te maken. Gegroet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten